chiddush logo

לקדם את האתר שלכם בגוגל או לא? זאת השאלה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 13/11/2020

 כאשר אדם מסויים פותח עסק, הוא מנסה לקחת בחשבון כמה שיותר משתנים שבהם הוא יכול להיפגש לאורך הדרך. בין המשתנים בעל העסק צריך לקחת בחשבון הכנסות, הוצאות, מקרים בלתי צפויים, תאונות שעלולות להתרחש במבנה של העסק, תשלום עבור עובדים, עבודה מול ספקים ודברים נוספים. לצד כל אלו, ברגע שהעסק כבר עומד ומתחיל את הפעילות, צריך בעל העסק לחשוב כיצד הוא ממנף אותו לכדי עסק מוצלח וגדול, כזה שמגיע לעוד ועוד לקוחות באופן תדיר ומגדיל את היקף הפעילות וההכנסות שלו. בנקודת הזמן הזו נשאלת השאלה האם לקדם את האתר שלכם בגוגל או לא, ועל השאלה הזו יש תשובה חד משמעית שניגע בה ממש כאן למטה.

במאה ה-21 עסק בלי אתר אינטרנט הוא כמעט ואינו נראה

יש את העסקים האלו שעוברים מפה לאוזן, עסקים עתיקים שכל מי שגדל פעם בסביבה שלהם יכול להגיד "בטח, זה איציק החשמלאי, הוא הכי טוב בעיר!". עסקים אלו הם עסקים קטנים שאין להם כל כוונה לגדול ולצמוח, וגם אם כן יש להם כוונה כזו – הם יודעים שהם יכולים להתבסס על שיטת "מפה לאוזן" על מנת לעשות זאת.

לעומת זאת, עסקים אחרים, בוודאי כאשר מדובר על עסקים חדשים, חברות גדולות ועוד, צריכים לשנס מתניים ולשפשף מרפקים לקראת התחרות הגדולה שמצפה להם. לכן, אתר אינטרנט של עסקים מסוג כזה הוא לא פחות מהכרחי.

אתר אינטרנט זה לא מספיק – צריך גם לטפח אותו

ברגע שאתר האינטרנט של העסק מוקם, הוא צריך להיות ממש כמו פרח – לקבל מספיק תשומת לב על מנת להתחיל לפרוח. ברגע שהאתר של העסק מתפקד בתור אתר עדכני ורלוונטי – אפשר להתחיל לעבוד איתו. ומה זה אומר לעבוד איתו? ובכן, קידום האתר בגוגל הוא לגמרי אפשרות מצויינת.

קרדיט: envato.com

לקדם את האתר שלכם בגוגל – לא משימה מאוד מסובכת

קידום אתרים היום הוא אחת מהדרכים הנפוצות ביותר על מנת לדאוג שאתר האינטרנט שלכם יוצב במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. כנראה שלעסק שלכם יש לא מעט מתחרים שאתם כבר מודעים אליהם, והם מתחרים איתכם על מיקומם ברשימת התוצאות. קידום אתרים מסוג ממומן או מסוג אורגני, בהתאם למה שתבחרו, יוכל לדאוג לכך שבזמן שלקוח מסוים יקליד מילות חיפוש שקשורות בעסק שלכם – אתר האינטרנט שלכם מיד יקפוץ מולו.

איך עושים את זה?

ובכן, יש לכם אפשרות ללמוד את תורת קידום האתרים באמצעות היכרות מעמיקה יותר עם PPC או SEO, ויש לכם גם אפשרות לפנות אל חברות קידום אתרים שישמחו לעשות זאת עבורכם. באמצעות חברות שעוסקות בקידום אתרים תוכלו להשאיר להם את ביצוע העבודה בפועל, ולהשאיר לעצמכם את הזמן לטפל בעסק על כלל מאפייניו וצרכיו השונים.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע