ולא תצא בצבאותינו
"אף
זנחת ותכלימנו ולא תצא בצבאותינו", מ"ד, י':
"הלא
אתה אלוקים זנחתנו ולא תצא אלוקים בצבאותינו", ס', י"ב:
"הלא
אלוקים זנחתנו ולא תצא אלוקים בצבאותינו", ק"ח, י"ב:
אלו
שלושת הפעמים שמופיע העניין הזה בתהילים ועל שלושת הפסוקים האלו הצטער בר כוזיבא
ונקוש בהם ונכשל בהבנתם ועתה נסביר העניין בעמקות כדי שלא ניפול בדורנו יותר
לטעותו של בר כוזיבא:
מידת
אלוקים היא עמוד השמאלי ושמאל כידוע במפה הפוליטית הוא פאצאפיסט אנטי לוחמני רודף
שלום ולא מתאווה כלל וכלל ללוחמנות כי ימין השם יתברך בורא עולם הקדוש ברוך הוא
נקראת "א – ל" ולא אלוקים והיא עמוד הימני ומטעם זה הוא כן יוצא למלחמות
אך מטעם שמאלי לא וגם מטעם אמצעי הנקרא הוי"ה הוא קצת יוצא למלחמות כי בולל
בתוכו קצת עמוד הימיני אך מטעם שמאלי לחלוטין כמו שמופיע שם הוא כלל וכלל טהור
עיניים מראות ברע ושונא כל הרג מתוכנן ומאורגן וסידרתי והמוני של בני אדם יהיו
הרשעים הכי גדולים ושאינם ישראל צוררי ישראל הכי גדולים כי הוא מתעב את כול הז'אנר
הזה הנקרא מלחמה וכלי נשק וקטטה בכלל.
לכן
כשרוצים ניצוח במלחמותינו וקרבותינו נגד המצרים אותנו והצוררים אותנו יש לבוא אליו
בשם הוי"ה וא – ל, וכן גם אדנות ולא בשם אלוקים וגם לא באופן "אתה"
אלה הוא הוי"ה יהיה בעזרתם של כוחות הביטחון שלנו העומדים על משמר ארצנו צבא
משטרה מאבטחים וכוחות בטחון אחרים למינהם השם יחזק ידם.