chiddush logo

עיניינים כלליים על ויגש

נכתב על ידי טל סייג, 20/12/2023

 

"חצרון וחמול", מ"ו, י"ב:


חצרון הוא עיניין חצרותיו של יעקוב שיעקוב איש תם יושב אוהלים בונה חצרות

לעסק הלימוד באשר הוא בתי ספר בתי נוער פקולטות טכניונים אוניברסיטאות

ובקודש תלמודי תורה כוללים ישיבות בתי כנסת ובתי מדרשות למינהם לכן מחצרון

בסוף יוצא המשיח מחצרות השם יתברך עוד מדוד שמחצרון בן פרץ כמבואר

במגילת היחוס שברות ובדיברי הימים, אך חצרון בשורשו הוא בן פרצי ועיקר

עיסוקו בחצרות השם הוא בדיני עריות ביאות וערוות שהוא פורץ גדול בפיתחי

העריות בכוח דהיתרא עדיף וכול מה שאסרה התורה היתירה כדוגמתו בהיתר

וכולא ימינא שבפנימיות ומרובה מידת ברכה על מידת קללה ועם אותו מעלל

שאפשר לקלקל אפשר לתקן ואין דבר באין סוף שאין לו היתר על פי אמיתת

התורה, פנים בתורה שכהלכה כדת מושה וישראל, שיש באין סוף אין סוף איסורים

ויש בו גם אין סוף היתרים לאין סוף איסורים וכוח דהיתרא עדיף רק צריך לדעת

היטב איך כמה למה מי מה ובדיוק מרובה מאוד באמת כמו שצריך.


והחידוש בבן פרצי של חצרון הוא בבית יעקוב ויוסף לאש ולהבה ובית עשו לקש

שמזווג אדמומיות נוקבית ביצית יהודית ישראלייה בזרע זיכרי יהודי על ידי שאיבת

ביציות והוצאת זרע מיוחדת לצורך הזיווג הזה ומעבר אותה ברחם פונדקאית גם

נוכראה כי משום שהאדמומיות ניא ישראליה הוולד/וולדה יהיו יהודים משורש אימא

יהודייה ורחם פונדקאי נוכראה של בת עשו לא פוגם כלום ביהדות הנולד/נולדת

וככה מתרבים מאוד אז הישראל.


אך חמול הוא גם בן פרצי גדול והוא טורח שכול עיניין של זיווג שיתבצע בישראל

איזה שהוא יהיה כלול בו עמוד הרחמים והחמלה של לפייס לפני ואחרי ולעשות את

זה ג'נטלמני שדימעתה של אישה מצוייה ותיובתא דמטרוניתה סיפוקייכו שלה הוא

עיניין רגיש ואינטימי מאוד ועצום מעלל הפיוס שחמול עורך ב70 נפש לתקן הזיווגים

של הפרצי כמו שצריך.


וחמול בן פרץ בחידוש הבן פרצי שלו מחדש בישראל היכלות המיזרקות כפי

שאבאר בימקומו בהיכלות המיזרקות, וחצרון בן פרץ בחידושו כבן פרצי מחדש על

בית עשו לקש כפי שאבאר בפסוקו בעובדיה.


והחידוש המשולב של בן חצרון ובן חמול בבן פרצי הוא עבד עבדי עבדים כשר

לנוקבא ולדוכרא שכול מה שאסרה התורה היתירה כדוגמתו בהיתר שאסרה את

האורגיה והיתירה הלכות מפורטות של עבד עבדי עבדים כשר לנוקבא ולדוכרא, -

שהוא יקר מזולל מאורגיה.


"חמול", מ"ו, י"ב:


חמול בן פרץ היה צריך לחדש את החידוש של היכלות המזרקות החודר דרך

יחלאל שכן יחלאל * כ"ה עולה חמול בן פרץ עם הגבוהות למנצפ"ך ונטיר לו 1974

שכן ל1239 1975 הוא 1974 לספירה שמונים הגויים שהוא 47*42 כי הוא בירור

ניצוצים השייכים למ:ב שביסוד על ידי הוי"ה + אהיה העולה 47 ועם האותיות

העולה מלכות * 4, ועם האותיות והכולל 1988 דוד * בלעם כי הוא היה צריך

להיות עיניין משותף לבלעם שאמר וקרקר כול בני שת לדוד שעסק להוליד בנים

מעלייתא לישראל.


והחידוש הזה ניצרך לישראל בכול פעם שה70 אטמות מכות בישראל רוח עועוים

המעכירה בזכרים את תיכון פנימי חיצון דיסוד ויש לבטל העכירות הזו בתיכון פנימי

דיסוד ולהוריקה להטלת צדדה זכרית.


ובשאול המלך ע"ה הם עושים עליה לשאול בעולמות על ידי שהלעומת שלו שז"ל

עובר תיקון.


להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע