chiddush logo

הבית בוער ואלוהי המשפט זועם..... (1 תגובות לחידוש זה)

נכתב על ידי משה אהרון, 13/9/2023

 בס"ד.


הבית בוער ואלוהי המשפט זועם.....
---------------------------------------------.
 בפתח היום הקדוש אני מבקש  להציע לכם "מקווה טהרה".
 גם אם נדמה למי שהדברים שבזה הזויים הימה.שמא, שמא ובכל זאת, יסדוק לבסוף מה שיסדוק הספק.
 הבית שלנו בוער  ואין אף דמות רוחנית אחת ראויה שתעמוד בפרץ לעשות סדר  ולהאיר את הדרך.
 העונש של "פרעה" דבק בהם  . עונש של : קישוי לב עיניים ולב סמואים.
 תגידו . נראה לכם  אפשרי שיגזלו ויעשקו פתם של עניים מרודים .חולים ואוטיסטים לעושקם ולגזול מהם תקציב של חצי מליארד שקל להעבירו לישיבות ולגרעינים תורניים. - 
 זו תורת ישראל ........?
 לאף אחד מאותם הקרויים שלומי אמוני ישראל הפשע המחריד הזה אפילו לא הזיז. אלה יבואו ביום הקדוש עטופי לבן  צבועים  לרמות שוב את בוראם - שופטם........בבקשם סליחה נבובה
 אלה גם אדישים לשסע הנורא שנפער בעם -  בגחמת אנשים מושחתים.
 הבית בוער ועל מה  ?
 על כך שבורא העולם וגואלם של ישראל החליט כי גאולה זו תתנהל בדמות האתחלתא. ודווקא במסגרת של מדינה אזרחית עם מנגנונים אזרחיים מערביים ליבראליים .
זה רצונה של ההשגחה לכתחילה. וגם עתה ועד ביאת משיח צדקנו .
 לבחירתה זו של ההשגחה סיבות רבות אחת המרכזית שבהם כי נושאי דגל התורה כיום  אינם ראויים בשלב זה להכלים ולבזות את משפט התורה  בניסיונם העלוב והכושל להשליטו כבר בשלב זה.. וגם ובהיותם אינם ראויים שהרי משפט התורה עדיין חסר ואינו "בשל ומוכן למילוי ייעודו........
 מי שרוצה להיכנס ליום הקדוש נקי וזך להלן ה"מקפצה" למקווה הטהרה..
 קומו צאו לרחובות וצעקו  : את אחינו אנו מבקשים.
 חדלו מכל גחמה של מה שקרוי "רפורמה". שלא רק שאין בה כל ממש והיא מכעיסה שמיים וארץ   ראו מי מנסה לקדם אותה ,עדת מושחתים המבקשים להכניע את המשפט ולברוח ממנו ומחמתו.
 כן נשוב ונאמר את הדברים : נתפסנו להוותינו לליקוי מאורות בהבנת התורה ובהתנהלות היהדות התורנית על פיה.  ראו אך כמשל,את חריצת הפה של אותו ח"כ "חרדי" שחרף מערכות אלוהים חיים. 
 ביזה ופגע גם בארץ ישראל .
 בואו ברשותכם נצא למסע פילוסופי על מהות המשפט האלוקי  :
במשפט האלוקי בדמוקרטיה יש שני סוגי בוחרים יש את העם הבוחר את  מנהיגיו ויש את האלוהים הבוחר את שופטיו". - אלו שתי בחירות שונות ......ובהיררכיה אלוקית מוכתבת.
 סכלים  נטולי כל שביב רוח אלוקית  מנופפים כל פעם מחדש  שבית המשפט לא נבחר. וכי על כן מעליו תמיד תהא בחירת העם.
 הבל הבלים בתורת ישראל נאמר "המשפט לאלוהים הוא" .בשלושת המילים הללו כמוסה למעשה  כל הפילוסופיה של המשפט בתורה ולפיה אומנם הקב"ה נעלם בעולמו ואין לנו אפשרות לחוש ולראותו  אך אין הוא מפקיר את עולמו והוא מבקש באמצעות המשפט והשופטים  להיותו ממשיך 
 ועומד איתן לחסום כל עוול בעולם .
לפיכך  בחר האלוהים במשפט ובשופטים  כמי שאמורים כאמור להיות קיר הברזל שלו של הקב"ה עלי אדמות, וכנגד כל עוול .....
לפיכך בדמוקרטיה אלוקית כאמור יש שני מסלולי בחירה  כאמור :
  בחירת האלוהים את השופטים היא גם הבחירה שמעל לבחירת בני האדם את מנהיגיהם.
 אז די עם הקלישאה הנבובה  שהשופטים לא נבחרו וכי בחירת העם היא היא השמן הטוב אשר יצוף תמיד על פני המיים ....
 בית המשפט של היום כמוסד אושייתי ב"אתחלתא" הוא בחירה אלוקית .
בני אדם שנבחרו לברור בהם ולמנותם אחריותם רבה ומוחלטת וכלפי האלוהים.
  אוי להם בעולם הזה ואוי להם בעולם הבא אם ינקפו אצבע מתועבת לבחור במי ששאינם ראויים.
 הנה כי כן, כל המחסום האלוקי האחרון בפני כל עוול הוטל ארצה כאיצטלא של משפט ושופט.
 שופט שנחשב כמי שנבחר על ידי יוצר כל .
 ודוק  והכל טפל לבחירה זו . 
דבר המשפט, מוחזק הוא, -  כדבר האלוקים ממש. 
 והנה על עניין זה  ריסק מי שריסק את אחדותו השבירה של העם הזה . והבית עתה בוער
 וכל בבי הרב [תרתי משמע] אדישים ולא עושים דבר .
 וכך עוד אך ימים נעטה את מסכת הצביעות להכות על חזותינו 
 ולבקש סליחה ומחילה....... 
על אלה יום הכיפור אינו מכפר......
 הלוואי והצלחתי  לפחות לעורר ספק, שחזות קשה. קשה מאד עוד לפנינו . 
ואני את שלי היגדתי.
משה אהרון 






להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (1)
משה אהרון (13/9/2023)
בס"ד.
שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך.
------------------------------------------------
"בכל שעריך" = בכל מסגרות חייך.
שאין מקום בחיי האדם והאומה
שאין להכניס בהם שופטים ושוטרים .
דבר אחר ומשלים : תקרא "שעריך" באות "סין"
משל השופטים ואכיפתם צריך שיהיו תמיד
למעלה מעל לראשך ושולטים בכל שערה
משערות ראשך.
ואתה מצווה לראות בהם כ"מתנה"
אישית שאתה נותן לעצמך
להדגיש מחויבותך אליהם
ואת חובת כיבודם.
משה אהרון