chiddush logo

הזדמנות פז : קרב מגע עם לוחמי השייטת !

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 5/7/2023

מאמר ובו תחשפו לסדנת לחימה עוצרת נשימה של מועמדי אדרנלין למול שייט 13 , ובו הקווים המנחים של לוחמי היחידה, איך תתקבלו ליחידה וכיוצ'

במאמר שלפניכם :

1.דברי לוחם צוות **** שייטת 13 
2.הליך הכשרה 
3.טופס הרשמה לאימון ללא עלות 

עוד על קורס ההכשרה שתעברו על מנת להתקבל ליחידת עלית, לסיים מצטיין מסלול ולהיבחר ולהוביל את המבצע הבא, תמצאו בעמודכושר קרבי

 

נלחמים עם שייטת 13

לאחר חצי שנה של הכנות, זה קורה, סדנת קרב מגע עם צוות **** של שייטת 13, מדריכי לחימה מוסמכים, לוגיסטיקה מלאה, מדריכי אדרנלין ומועמדינו חסרי הפחד.

סדנה עטורה בתכני קצה, תו"ל לחימה של מעל 20 שנות ניסיון ומתן ארגז כלים ייעודי למלשבים המבקשים להעפיל על המיונים הקדם צהליים, לשרת שירות משמעותי ביחידות החוד הצהליות, להיבחר כמצטייני מסלול ולהוביל את טובי בנינו למבצעים הבאים.

⬅️ סדנה אקסקלוסיבית המיועדת למועמדי אדרנלין בבלעדיות, כאשר 10 מקומות בודדים יפתחו לאורחי חוץ, במתכונת הקודם זוכה.

א' בוגר צוות **** שייטת 13 – ממעבירי הסדנה

ראשית בחרתי לשתף פעולה עם אדרנלין משום שהם היחידים שמצאתי ראויים ונכונים להכשיר בני נוער ***ליחידות העלית הצהליות***, בעוד אחרים פשוט נופלים בחסר בצורה משמעותית, זו אני כותב לכם מבדיקה אישית שערכתי בנושא.

שנית, לאחר חשיפה ביום הבריכה שביצענו עד לא מזמן, בחרנו לקחת חלק בהכשרת משתתפי אדרנלין היות ומצאנו פוטנציאל מרקיע שחקים, נערים בעלי בסיס חזק ויציב

( כתוצאה מהליך ההכשרתם באדרנלין ) עליו ניתן להלביש ארנסל כלים וערכים שלא כל נער יוכל לעמוד בהם.

שלישית, בסדנה זו ביקשתי להעניק לכם ערך מוסף שונה, הוצאה מהכוח אל הפועל – כניסה למערך לחימה אמיתי שיתיש אתכם עד עמקי נשמתכם וישאיר אתכם אפילו המומים במקצת, זו בעקבות הכשרת צוותי לחימה של היחידה בשנה האחרונה אותם מצאתי חסרים "באופי לוחם" עד בואי אליהם.

אופי לוחם : הוא הכוח להתגבר על הפחד, להניע את הגוף לפעולה ובשבריר שניה לקפוץ מאפס למאה, תוך מתן מענה קטלני, מהיר ומדויק, וכך תתגברו על כל אויב ואורב בדרך.

בדור שכולו פינוק, ראיה צרה והתייחסות לטפל, אני מגיע לסדנה זו על מנת לחפש את המיוחדים שמביוחדים, "הכבשה השחורה" עליהם נשים דגש שאנו משרישים בהם את כל מה שלמדנו ויותר, וכך לא רק שיתקבלו לסיירת אלא יעפילו לצוות המיוחד שלה.

 

🎯 המטרה שלנו : לא עוד לוחם סיירת, אלא מנהיג שיתברג לתפקידי המפתח של היחידה אליה יתקבל, ויהיה "אחד למליון" כמו שאומרים הצעירים.

 

לסיכום, אנחנו מגיעים על מנת לבצע מקצה שיפורים ענק – הטמעת 20 שנות לחימה במתארים שונים במשתתפי הסדנה, שלנו המסוגלות והיכולת לזהות את המוכשרים מבינכם ועליהם נשים דגש מיוחד, נתראה שם !

 

כל מה שקראתם מבחינת " טיפה בים" כאשר על כל התכנים שתעברו באדרנלין כושר קרבי – נפרט מיד  

א.קורס הכנה לצו ראשון

ב.תכני שיגרה אקסלוסיבים

ג.מערך סימולציות וימי דמה בשת"פ המגבשים הפעילים

ד.סאגות הכנה מקצועיות הכפופות לארבעת אגפי ההכשרה באדרנלין כושר קרבי

ה.סדרות פסיכולוגיות ומונו מנטליות להעצמת הביטחון והאמונה העצמית

ו.הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים

ז.סדנאות מסלול – לחימה וקרב מגע, ניווטים, ערכי צהל וכיוצ'.

הצטרפו היום !

אדרנלין כושר קרבי – לא כל אחד יכול להוביל אתכם אל הקצה, לא כל חוג מיועד להכנה ליחידות עלית, ומבחן התוצאה מעיד בפני עצמו, שירות ביחידות העלית מתחיל בחברת אדרנלין כושר קרבי, בלבד.

להצטרפות לסדנה או אדרנלין חייגו 00555695624 או ליחצו על הביטוי כושר קרבי, הכנסו לאתר, הזינו פרטים בטופס הרשמה, ונחזור אליכם בהקדם

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע