chiddush logo

האם אני יכול להסתמך אך ורק על מחשבון משכנתא?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 25/1/2023

 החלום של כל ישראלי הוא לקנות בית. בית מעניק לנו שקט נפשי, איכות חיים, רוגע ושלווה והוא מעניק לנו את הביטחון שיש לנו לאן לחזור. העניין שמחירי הדיור על הזמן מטפסים וכך אין ברירה אלא לקחת משכנתא בשביל קניית בית. כאן אנו חייבים לציין כי תנאי המשכנתא הם קריטיים לעלויות שלנו ואנו חייבים לברר לעומק את התנאים הללו.

על רקע זה עולה השאלה האם בשביל לברר את תנאי המשכנתא שלנו די להשתמש במה שקרוי מחשבון משכנתא? התשובה היא ממש אבל ממש לא מחשבון של משכנתא לא מספיק לנו בכדי להחליט איזה משכנתא אנו לוקחים ואנו ממליצים לכם לפנות אל יועץ משכנתאות פרטי אשר יעזור לכם לבחור את המשכנתא הטובה ביותר שיש.

האם זה משנה באיזה מחשבון משכנתא אני עושה שימוש?

לאחר שהבנו כי לא די לעשות שימוש במה שידוע בציבור בתור מחשבון משכנתא, אנו רוצים לציין כי לצד הפניה אל יועץ משכנתא אתם יכולים גם להיעזר במחשבון משכנתא. על רקע זה עולה השאלה האם זה משנה באיזה מחשבון אנו עושים שימוש?

אם כן אנו חייבים לציין כי זה מאוד אבל מאוד משנה. עליכם להבין כי יש כל מני סוגים של מחשבונים ויש מחשבונים מעולים ולצד זאת מחשבונים פחות טובים. לכן כדאי לבחון לעומק את המחשבון וכדאי לדבר עם יועץ המשכנתאות שלכם אשר ימליץ לכם על המחשבון הטוב בשוק וכך תהיו בטוחים כי אתם מנתחים את המידע על המשכנתא בעזרת המחשבון בצורה הטובה ביותר שיש.

פונים אל יועץ משכנתאות? דברו עם לקוחות שלו לפני שאתם שוכרים אותו

לאחר שהבנו כי לא די לעשות שימוש עם מחשבון משכנתא וכדאי לפנות אל יועץ משכנתאות אנו חייבים לעזור לכם לבחור את היועץ הטוב ביותר. אתם חייבים לזכור כי ככל שהיועץ יותר טוב כך תשלמו פחות על המשכנתא שלכם ולכן זה קריטי לבחור יועץ מעולה.

אז איך נבחר את היועץ הטוב ביותר? אם כן מה שאתם צריכים לעשות זה לדבר עם לקוחות של היועץ ולשמוע מהם האם היועץ סייע להם לבחור את המשכנתא המשתלמת והטובה ביותר שיש. הלקוחות לא ישקרו לכם ולכן כה כדאי לפנות אליהם ולשמוע מהם האם הם ממליצים על היועץ או לא.

האם כדאי לי לפנות אל יועץ עצמאי או אל יועץ מחברה גדולה?

לכל יועץ יש מחשבון משכנתא משלו, בין אם הוא בחברה גדולה או קטנה. אך אנו חייבים לציין כי יועץ פרטי ייתן לכם תשומת לב הרבה יותר גדולה וזאת מכיוון שיש לו פחות לקוחות. בחברה גדולה אתם תאבדו את עצמכם ותקבלו שירות פחות טוב ולכן תמיד עדיף לפנות אל יועץ פרטי ולא אל יועץ מחברה גדולה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע