chiddush logo

סגולת "אין עוד מלבדו" (3 תגובות לחידוש זה)

נכתב על ידי יהונתן, 19/5/2010

 

עניין גדול מאוד וידוע מתלמידו הגדול של הגר"א - ר' חיים מוולוז'ין זצ"ל  שמובא בספרו "נפש החיים":

 

"ובאמת הוא עניין גדול וסגולה נפלאה להסר ולבטל מעליו כל דינין ורצונות אחרים שלא יוכלו לשלוט בו ולא יעשו שום רושם כלל, כשהאדם קובע בליבו לאמר, הלא ה' הוא הא-להים האמתי ואין עוד לבדו יתברך שום כח בעולם וכל העולמות כלל והכל מלא רק אחדותו הפשוט יתברך שמו. ומבטך בליבו ביטול גמור ואינו משגיח כלל על שום כח ורצון בעולם ומשעבד ומדבק טוהר מחשבתו רק לאדון יחיד ברוך הוא, כן יספיק הוא יתברך בידו שממילא יתבטלו מעליו כל הכוחות והרצונות שבעולם שלא יוכלו לפעול לו שום דבר כלל"

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (3)
יהונתן (20/5/2010)
מסופר רבות שבזכות עצה זו נצלו יהודים מידי הגויים והצבא באירופה ועוד מובא ממש בזמננו סיפורי נסים ממש ע"י עניין זה וגם בספר "טובך יביעו" לגר"י זילברשטיין שליט"א המצטט מילה במילה מבעל המעשה (מופץ באישור המוציא לאור):

"נסעתי עם רעיתי ללידה. כיוון שכל הלידות עד עתה עברו ללא כל בעיה, לא התרגשתי במיוחד. והנה גם הפעם עוברת הלידה על הצד היותר טוב, ולאחר שבישרוני המיילדות על לידת בני חשבתי לילך הביתה.
לפתע יוצא הרופא ומודיע לי בקול רועד שנתגלתה בעיה חמורה מאור אצל היולדת ויש להעבירה מיד לחדר הניתוחים ובדרך אגב הכין אותי לגרוע ביותר.
מטבעי, ממשיך האברך לספר, אני בעל בטחון חזק. במקרי לחץ אחרים שאירעו לי בחיי, ידעתי להשתלט על עצמי יפה יפה תוך שאני מתחזק ואף מחזק אחרים. אודה ולא אבוש: הפעם משום מה הייתי נבוך מעט, היות שהמקרה היה חמור במיוחד ורעיתי היתה נתונה בסכנת חיים".

האשה הוכנסה לחדר ניתוח והבעל נשלח מדי פעם להביא לה מנות ד
(להמשך התגובה לחץ כאן )

אברהם (20/5/2010)
הדברים באמת חזקים השאלה היא מגיעים לרמה כזו? וכמו שכולנו יודעים יש מקומות ומקרים שיותר קל לנו לקבוע ולפעמים זה כבר קבוע אז איך מביאים את זה למקומות שבהם אנו לא מצליחים ?
DL2000 (19/5/2010)
חזק!!
ציורים לפרשת שבוע