chiddush logo

ניתוח אף רחב

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 3/5/2022

הדגשים המרכזיים של ניתוח אף רחב

אף רחב, שמוגדר לפעמים גם כ'אף שמן', נתפש במקרים רבים ע"י הבעלים שלו כלא אסתטי. למעשה, ישנם גם מי שמייחסים משקל נכבד מאוד לכך שהאיבר, שממוקם במרכז הפנים, בולט מאוד, וכתוצאה מכך נוצרת פגיעה בדימוי העצמי ואף הימנעות מאינטראקציות חברתיות. ניתוח אף מאפשר לשנות את המראה שלו, כשחשוב לדעת שבמקרה של ניתוח אף רחב ישנם מספר דגשים ספציפיים.

איך אפשר להצר אף רחב?

הצרת אף רחב היא אתגר מורכב במיוחד. הסיבה לכך היא שכדי לשנות את הממדים, יש צורך להזיז עצמות – ובמקביל חובה לשמור על דרכי הנשימה פתוחות לחלוטין. בהתאם נדרשת מיומנות גבוהה על-מנת למצוא את האיזון האופטימלי בין הצורך הפיזי לרצון באסתטיות מיטבית, וגם בכדי שיישום התוכנית יהיה מדויק.

יושרה מלאה

ניתוח אף רחב חובה לעבור אך ורק אצל מנתח פלסטי בעל ניסיון רב, ולא פחות חשוב – יושרה מוחלטת. היושרה הכרחית כדי שההמלצה על מעבר ניתוח פלסטי תינתן רק כשיש היתכנות אמיתית להצלחה, וכשהטיפול בשלד של האף ובסחוסים לא מסכן את האדם. כירורג פלסטי מנוסה עורך קודם כל מפגש ייעוץ שבו הוא בוחן בקפידה את כל הפרמטרים הרלוונטיים של האף, ובנוסף מקשיב למטופל או למטופלת, כדי להבין מהו בעצם האף הרצוי מבחינתם. על בסיס מידע זה ניתן לספק המלצה מקצועית אמינה.

סבלנות

כל ניתוח פלסטי מחייב התאזרות בסבלנות עד שהתוצאות באות לידי ביטוי מלא. במקרה של ניתוח אף שמתאפיין ברוחב גדול מהרגיל, הסבלנות הנדרשת גבוהה אף יותר מהרגיל. באופן עקרוני השינוי יושלם לאחר שנה ובחלק מהמקרים אפילו לאחר שנתיים, וזאת משום שגם אחרי ההליך הכירורגי המוצלח ביותר עדיין מתרחשים בגוף תהליכים פיזיים שמהווים חלק בלתי נפרד מהשינוי. עוד חשוב לקחת בחשבון שתקופת ההחלמה אחרי ניתוחי אפים רחבים גם היא ארוכה מהרגיל, וכי תיתכן נפיחות בולטת בימים הראשונים אחרי ההליך הכירורגי. רופא בעל יושרה מספק כמובן גם את המידע הזה למטופליו, על-מנת שההחלטה אם לעבור את הניתוח תתקבל על סמך כל המידע הרלוונטי.

לבחור נכון מנתח פלסטי

הדגש החשוב ביותר לגבי ניתוח אף, ובפרט אף רחב, הוא בחירה מושכלת בכירורג פלסטי שכבר צבר ניסיון ספציפי בניתוח אפים שכאלה. המרכז הישראלי לניתוח אף מציע רשימה מתעדכנת של מנתחים פלסטיים מנוסים ומיומנים, כולל על סמך חוות דעת של מטופלים קודמים – כך שתוכלו לדעת בוודאות שאתם מפקידים את האף, ובעצם את החלום, בידיים מקצועיות מאוד.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה