chiddush logo

14 האטרקציות הטובות ביותר בדובאי

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 11/4/2022

מתכנננים לבקר בדובאי במהלך הטיול הבא שלכם? רעיון מצוין! עם גורדי השחקים המרשימים שלה ושלל הפעילויות שתוכלו לעשות בדובאי, בטוח תיהנו מהטיול שלכם לאחד היעדים הנחשקים בעולם. על מנת לעזור לכם לתכנן את שהותכם, הכנו את המדריך הזה עם חלק מהאטרקציות הטובות ביותר בדובאי.

אז מה הם הדברים הטובים ביותר לעשות בדובאי? מה הכי כדאי לראות?

1. הבורג' ח'ליפה

 

הבורג' ח'ליפה הוא ללא ספק המקום לבקר בו בדובאי! גורד השחקים הגבוה בעולם (828 מטר) פתוח לקהל מאז 2010 והפך במהרה לסמלה של העיר. מדי יום, אלפי מבקרים נוהרים אל המגדל ועולים באחת מהמעליות המהירות בעולם עד לרציפי התצפית הממוקמים בקומות 124 ו-125. משם תוכלו ליהנות מפנורמה יוצאת דופן על כל העיר!

וזו עדיין לא הנקודה הגבוהה ביותר! אפשר אפילו לעלות לקומה 148, כדי להגיע לפלטפורמת התצפית הגבוהה בעולם (555 מ' גובה). כדאי לבקר במגדל בורג' ח'ליפה בשעות הערב, כדי ליהנות מהנוף על העיר המוארת ממרפסת התצפית הגבוהה בעולם.

2. קניון דובאי

במרכז העיר, ממש ליד הבורג' ח'ליפה, יש את קניון דובאי. הקניון הענק הזה הוא מרכז הקניות המתויר ביותר בעולם! עם יותר מ-1200 חנויות ומאות מסעדות, בטוח תמצאו משהו שיתאים לטעמכם ולתקציב שלכם.

3. מזרקת דובאי

מזרקה זו (מזרקת המים הגדולה בעולם) היא אחת מאתרי התיירות העיקריים של דובאי. מופע המזרקות מתקיים מספר פעמים ביום באגם המלאכותי הממוקם ביציאה מקניון דובאי, למרגלות בורג' ח'ליפה. אתה חייב להשתתף בו במהלך הטיול שלך לדובאי! הכי טוב זה ללכת לשם עם רדת הלילה, כשהמגדל מואר. זה פשוט קסום לראות את סילוני המים רוקדים לצלילי מוזיקה.

4. רובע דיירה והשוקים שלו

 

דובאי היא לא רק מותרות ועודף: עדיין יש שכונות מסורתיות ואותנטיות לבקר בהן! במהלך שהותכם, כדאי לכם באמת לטייל ברובע דיירה, מקום ציורי ופופולרי הכולל מספר שוקים:

·         שוק הזהב ומספר החנויות הרב שלו עם תצוגות תכשיטים מרהיבות. זה הגדול מסוגו במזרח התיכון.

·         שוק הבושם, ברחוב סיקת אל חיל.

·         שוק התבלינים ודוכניו הצבעוניים להצטיידות בקארי, זעפרן, קינמון ועוד.

כדי לבקר בדובאי העתיקה ובדירה, הכי טוב הוא ללא ספק להזמין סיור מודרך!

 

 

5. בור דובאי

 

בור דובאי הוא הרובע השני שבהחלט כדאי לבקר בדובאי. שכונה זו היא גם מהעתיקות בעיר. היא ממוקמת ממש מול דיירה, בצד השני של דובאי קריק. כדי להגיע לשם, תצטרכו לקחת אברה, סירת עץ מסורתית קטנה.

החצייה הקצרה תאפשר לכם ליהנות מנוף יפהפה ולראות את ה- הספינות הישנות בצבעים עזים המספקות לסוכה סחורה.

6. הליכה בתעלת דובאי

 

טיול בתעלת דובאי הוא, כפי שמעיד שמו, הליכה נעימה מאוד לצד התעלה. ההליכה מתחילה ליד תחנת הרכבת התחתית ביזנס ביי ומאפשרת לעקוב אחרי תעלת דובאי כ-3 ק"מ. אפשר ללכת משני צידי התעלה, לחצות באחד מ-3 הגשרים המעוצבים להפליא בדרך.

טיפ: כדאי לעשות את ההליכה הזו בלילה! ללא ספק אחת מנקודות התצפית החינמיות הטובות ביותר בקו הרקיע של דובאי.

7. מרינה דובאי

 

בואו נמשיך את ביקורנו בעיר עם טיול ברובע המרינה של דובאי. שם תוכלו לטייל בטיילת להולכי רגל לאורך קו המים ולהתפעל מהיאכטות ומהבניינים.

תעברו ליד קניון דובאי מרינה, מרכז קניות גדול הכולל חנויות שלל של חנויות מותגים.

8. בורג' אל-ערב

 

בורג' אל-ערב, בדובאי, הוא אחד ממלונות 7 כוכבים הבודדים בעולם. כמובן שהשהות בסוויטה יוקרתית עם נוף לים היא די יקרה.

אבל גם אם המלון הזה לא מתאים לתקציב של כולם, יש לנו חדשות טובות: אפשר להיכנס לכמה שעות למלון המפואר בעולם על ידי הזמנת ארוחת צהריים, חטיף או ערב במסעדת בורג' אל-ערב.

9. מוזיאון דובאי / מבצר אל-פחידי

 

מוזיאון דובאי ממוקם בבור דובאי, במבצר אל פאחידי. הוא מראה את כל ההיסטוריה של דובאי, מהשבטים הראשונים שחיו בה דרך הפריחה הכלכלית בשנות ה-60, ועד לתוכניות העתידיות לשנים הבאות.

שם תגלו סירות דייג לשעבר, חפצים מחיי היומיום של הנוודים, כלי נשק ושרידים ארכיאולוגיים. המוזיאון מאוד מעניין ומאפשר לכם להבין היטב איך נראתה העיר לפני התפתחותה המרשימה. עלות הכניסה למוזיאון היא 3 דירהם איחוד האמירויות הערביות. הוא פתוח כל יום מלבד יום שישי בבוקר.

10. קניון האמירויות / סקי דובאי

 

בנוסף לקניון דובאי, קניון האמירויות הוא קניון נוסף שכדאי לבקר בו במהלך שהותכם בדובאי. זהו למעשה המקום בו נמצא סקי דובאי, אזור הסקי המקורה המפורסם!

כן, בדובאי תוכלו אפילו ליהנות מטיול סקי או סנובורד כשבחוץ 40 מעלות. ואם אתם לא רוצים לעשות סקי, אתם יכולים פשוט ליהנות מקניות או לנסות אחת מעשרות המסעדות שנמצאות במקום.

11. גן הניסים

 

יותר מ-150 מיליון פרחים מחכים לכם בגן הנס של דובאי! אתם יודעים איך זה בדובאי, כשהם עושים משהו, הם באמת דוחפים אותו רחוק. אז אתם יכולים לדמיין שגן הניסים הוא הרבה יותר מסתם גן.

במהלך ביקורכם, תוכלו להתפעל ממבנים מרשימים המייצגים דמויות של דיסני. גן הניסים מופיע מספר פעמים בספר השיאים של גינס, בעיקר כגן הפרחים הגדול בעולם.

הפארק פתוח רק מנובמבר עד מאי, כל יום מ-9:00 עד 21:00 (22:00 בסופי שבוע). כדי להגיע: סעו ברכבת התחתית לקניון האמירויות + אוטובוס 105 (20 דקות נסיעה). כרטיס הכניסה עולה 55 דירהם איחוד האמירויות הערביות.

12. דקל ג'ומיירה

 

צאו לסיור ביאכטה מסביב ל"פאלם ג'ומיירה" האייקוני, ארכיפלג מלאכותי באזור החוף המדהים של דובאי שנוצר תוך שימוש בקרקעות. ג'ומיירה היא בצורת עץ דקל, ולמרבה הפלא, היא גדולה כמו 800 מגרשי כדורגל.

הירגעו על יאכטה שכורה בשמש, וצפו באנשים שעושים את העסקים היומיומיים שלהם לאורך קו החוף שלה. ברגע שאתם חוזרים אל היבשה שוב, הקדישו זמן לחקור את המראות של בתי המלון המפוארים של האזור, או תעשו צלילה מסביב לשונית המלאכותית האקזוטית - באופן מרשים, הוא נוצר על ידי הטבעה מכוונת של שני מטוסי קרב.

13. מסגד ג'ומיירה

 

מסגד ג'ומיירה היא אחת האטרקציות העיקריות של דובאי מסיבה טובה: זהו המסגד היחיד בעיר שפתוח ללא מוסלמים. סיורים מודרכים מאורגנים מדי יום (למעט ימי שישי) בשעות 10:00 ו-14:00. אתם צריכים להיות שם חצי שעה לפני כדי לוודא שאתם מקבלים מקום. משך הסיור כשעה ו 15דקות.

אתם כמובן צריך להיות לבושים כמו שצריך: ידיים ורגליים חייבות להיות מכוסות (זה תקף לכולם), וגם נשים צריכות לכסות את שיערן. אתם יכולים לבקר בחלק הפנימי של המסגד וללמוד עוד על הטקסים וחמשת עמודי האסלאם. מותר לצלם.

14. מוזיאון אתיחאד

נסכם את הרשימה הזאת של 14 האטרקציות הטובות ביותר בדובאי עם מוזיאון אתיחאד, המוקדש ליסוד איחוד האמירויות הערביות. הודות למספר סרטים, עדויות ומסופים אינטראקטיביים, תוכלו לגלות את כל התהליך שהוביל ליצירת אמנת האיחוד וללמוד עוד על 7 מייסדי השיח'ים של האומה.

אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, זה השלמה טובה מאוד לביקור במוזיאון דובאי. תכננו כשעה לביקור שלם. עלות הכניסה היא 25 דירהם איחוד האמירויות הערביות.


להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע