chiddush logo

סגולה למכירת דירה

21/11/2021

 








🔮 *סגולה בדוקה מהמקובלים למכירת הדירה* 🔮

הרב עזרא עדס שליט"א, מביא סגולה בדוקה לדעת המקובלים למכירת הדירה:

יש סגולה לדעת המקובלים, לאדם הרוצה למכור את ביתו, יעשה את הסגולה הזו ובוודאי יצליח. חשוב, יעשה סגולה זאת רק בין חצות הליל לחצות היום (מ 23:40 בלילה ועד 11:40 ביום).

כך כתב אבא שאול: 

הסגולה לדעת המקובלים זה לסובב את הבית מבפנים, צמוד לקיר כמה שאפשר, הגוף לא חייב לגעת בקיר. ללכת סביב הבית. כמובן, נגד כיוון השעון. זאת אומרת, אם עומד בפתח ופניו לכיוון הבית, ללכת מצד שמאל ולקרוא את 'פיטום הקטורת' עד "מַעֲלֶה עָשָׁן כָּל שֶׁהוּא" (לקריאת התפילה: https://www.tehillim-center.co.il/sgula/566)

ושמעתי מפי הרב בן ציון מוצפי אם מתקשים ללכת בצמוד לקיר בבית ללכת סביב שולחן בסלון בבית ולהניח על השולחן ספרי קודש כגון: חומש, תהילים, תניא ולקרוא פיטום הקטורת 7 פעמים כאשר מקיפים את השולחן מסביב לכיוון השעון וזה סגולה גם לבטל מהבית אנרגיות שליליות.


לאחר מכן יאמר את מזמור כ"ט בתהילים:

*תהילים כט*

 א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז: ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ: ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים: ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר: ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן: ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים: ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ: ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ: ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד: י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם: יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:


ואחרי קריאת הפרק יקרא *'אנא בכח'*(לקריאת התפילה: https://www.tehillim-center.co.il/sgula/566).

חשוב לקרוא את כל הדברים בהקפה אחת של הבית כולו. ילך האדם לאט במידת הצורך. ואז לחזור על הדבר כך שיקיף את ביתו ויקרא שבע פעמים בזו אחר זו. אפשר לנוח בין סיבוב לסיבוב, אך שיהיה באותו היום. לוקח כשעה בערך. חשוב לקרוא מילה במילה, זה מוציא את כל המזיקים מהבית והשכינה תשרה בבית. לאחר שסיים לקרוא ולהקיף את הבית שבע ימים יאמר במילותיו שלו את הבקשה מהקב"ה למציאת קונה לדירה:

יהי רצון ריבונו של עולם, אבינו שבשמים, שתמצאי לי קונה אמין וטוב ואמכור את ביתי במחיר הרצוי לי בקלות ובקרוב ממש. אני מתחנן בפניך.
 
ובעזרת השם זוכים שהבית נמכר במהרה ובמחיר הרצוי, ובדקנו סגולה זאת וראינו זואת פעמים רבות. אם אדם רואה שהבית לא נמכר, יעשה לאחר שבועיים הקפות נוספות. סגולה זו מנוסה ובדוקה והוכיחה את עצמה פעמים רבות.

📲 להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו לחצו⬇️
 https://did.li/tfilot-sgulot

*לסגולות ותפילות נוספות, היכנסו לאתר מוקד תהילים ארצי* - https://www.tehillim-center.co.il

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע