שטיפת המוח של חברות הפרסום.
נכתב על ידי רגע של מחשבה, 16/8/2021
מאז שאדם וחווה גורשו אל תהומות השטחיות, החברה שלנו עוסקת באובססיביות בחיצוניות. האובססיה הזאת מקיפה אותנו, זה האוויר שאנחנו נושמים. המדיה מחזיקה בכוח ההשפעה החזק ביותר בעולם. בארה"ב לבדה, פרסומאים משקיעים למעלה מ-250 מיליארד דולר(!) בשנה. פרסומת היא התרבות שלנו – והיא מעודדת את האובססיה הגופנית שלנו. דוגמא לכך היא האישה ההולכת ומתכווצת... הדוגמא הדרמטית ביותר מגיעה אלינו מהאי פיג'י... למה המילה "חדש" היא המילה הפופולרית ביותר בפרסומות? על כך ועוד בהרצאה שלפניכם. השיעור מוקדש לע"נ של מו"ר סבי היקר חכם עזרא שעיו בן מזל זצוק"ל שהשבוע זה יום פקודתו. ת.נ.צ.ב.הhttps://www.youtube.com/watch?v=BJS95CfXc6s&t=695s
להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
דיונים - תשובות ותגובות (0)