chiddush logo

לשון הרע עילה לתביעה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 14/7/2021

לשון הרע הינה עבירה חמורה ביותר. כל השפלה, דיבור בגנות, שקרים ולעיתים גם אמיתות אשר מפורסמות ברבים יכולה ליפול תחת לשון הרע. כל אפליה של אדם בהיגד, כתיבה או כל דרך אחרת אשר מפורסמת ברבים הינה עבירה היכולה להיכלל תחת הכותרת של לשון הרע. אפליה של אדם בגין מינו דתו מוגבלותו העדפותיו או אופיו הינה אסורה וניתן להגיש בגינה תביעת לשון הרע. תביעת לשון הרע תאפשר לקבל פיצויים גבוהים בעוון עוגמת הנפש והביזוי.

מה צריך לעשות במקרה של לשון הרע?

·         מוטב לבחון האם קיימות הוכחות לכך שנעשה לשון הרע אם בכתב דיבור או כל דרך אחרת.

·         מומלץ להתייעץ עם עורך דין המומחה ללשון הרע ולהסתייע בעצותיו.

·         באם התקבלו המלצות שניתן להגיש תביעה יש לעשות זאת בהקדם על מנת לקבל את הפיצוי.

גם כאשר בטוחים שנעשתה פגיעה הקשורה בלשון הרע מוטב להתייעץ לפני כן בעורך דין מוסמך על מנת להבין האם כדאי להגיש תביעה ומה הן האפשרויות העומדות בפני הנפגע או הנפגעים.

כאשר מתברר שיש עילה לפגיעה הדבר יוביל להצלחת התביעה. ובמקרה של הצלחה בתביעה יתאפשר פיצוי גבוה היכול להגיע לסכומי כסף גבוהים ביותר.

עבירת לשון הרע הינה עבירה חמורה אשר גורמת לסבל עצום לנפגע ולעוגמת נפש גדולה ביותר. הביזוי הפומבי הינו עבירה שקשה לעמוד את גודלה. קשה מאד לפצות על ביזוי אשר נודע ברבים. זהו נזק כמעט בלתי אפשרי לתיקון. בעיקר כיום שהדברים יכולים להתפרסם בלחיצת כפתור ולהגיע למספר גדול של אנשים.

עורך דין מוסמך ללשון הרע יסייע למצות את הדין וייתן פתרונות נכונים על מנת להימנע מטעויות ולזכות בפיצויים גבוהים ביותר, וזאת על מנת להקל במעט על הסבל שנגרם.

את עורך הדין ניתן למצוא באתרים ברשת האינטרנטית שם יהיה ניתן לקבל מושג על מחירים, רמת המקצועיות והאפשרויות הנוספות כמו גם דרכי תקשורת ויצירת קשר. ניתן יהיה ללמוד על הניסיון וגם על הצלחות משפטיות.

מוטב לבדוק את רמת האיכות והאמינות של החברה ולוודא שההתקשרות תהיה מוצלחת ומיטבית. לא להתפשר על האיכות ועל רמת המקצועיות. הגשת תביעת לשון הרע אינה דבר פשוט וכרוכה בדקויות וסעיפים שונים הגדרותיה ניתנות לפרושים שונים ולכן יש צורך בידע מירבי על מנת להפיק את התועלת המרבית מן המקרה ולזכות בפיצויים הולמים וראויים.

לשון הרע הינה עבירה חמורה הנעשית באופן בוטה ועלולה לגרום לנזק בלתי הפיך לנפגעים ממנה. זהו אות קלון המתפרסם ברבים ומשפיל את האדם ואת סביבתו הקרובה. מאד קשה לתקן את הנעשה ולכן פיצויים יכולים להועיל אך במעט על הסבל אשר נגרם. אך בכל זאת יש בזה מעט נחמה.  מוטב למצוא את עורך הדין המקצועי אשר יאפשר את השגת הפיצוי הנדרש.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע