צריך לגלות את החכמה האלוקית בהסתר ,היינו מגילת אסתר.
כי כש האדם קורה את התורה בצורה גלוייה לגמרי אז אין לו
עבודה משלו בכלום ולכן צריך לגלות את החכמה בצורה של
לגלות טפח ולכסות טפחיים.וכך כתוב הספר הזוהר שהאדם
מגלה את התורה מההסתר של הסיפור.וכמו שאומרים די לחכימא
ברמיזא - היינו די לחכם לתת רק רמז ואז הוא יגלה את כל השאר
בעצמו ויהיה לו מאור מהגילוי - אחרת הכל גלוי ואין עבודה ואין
בכלל מה לעשות.ולכן לפעמים האדם בא מהתורה הגלוייה אל התורה
הניתנת ברמז ובהסתר וכך יש לו יותר תועלת בלימוד של חכמת האמת.
כי כש האדם קורה את התורה בצורה גלוייה לגמרי אז אין לו
עבודה משלו בכלום ולכן צריך לגלות את החכמה בצורה של
לגלות טפח ולכסות טפחיים.וכך כתוב הספר הזוהר שהאדם
מגלה את התורה מההסתר של הסיפור.וכמו שאומרים די לחכימא
ברמיזא - היינו די לחכם לתת רק רמז ואז הוא יגלה את כל השאר
בעצמו ויהיה לו מאור מהגילוי - אחרת הכל גלוי ואין עבודה ואין
בכלל מה לעשות.ולכן לפעמים האדם בא מהתורה הגלוייה אל התורה
הניתנת ברמז ובהסתר וכך יש לו יותר תועלת בלימוד של חכמת האמת.
ולהיות יותר בכוח בפוטנציאל מאשר בפועל- בגלוי.