כתוב בחכמת האמת שהבורא הוא רצון להשפיע וזה הטבע שלו
וזה טוב מבחינתו להשפיע.והרצון להשפיע הזה היינו הבורא אין
בו מציאות של רצון לקבל אף משהו כי ממי יקבל ?הבורא היינו.
ומה שהבורא ברא זה רצון לקבל את השפע שהבורא נותן ,כי איך
אפשר לקבל משהו אם אין לך רצון אם אין לך תאבון לזה? ובגלל
שבבורא לפני זה לא היה רצון לקבל אף משהו לכן המקובלים אומרים
שהבורא ברא את הרצון לקבל הנאה ותענוג - יש מאין.כי לפני זה בבורא
לא היה בכלל דבר כזה רצון לקבל!
וזה טוב מבחינתו להשפיע.והרצון להשפיע הזה היינו הבורא אין
בו מציאות של רצון לקבל אף משהו כי ממי יקבל ?הבורא היינו.
ומה שהבורא ברא זה רצון לקבל את השפע שהבורא נותן ,כי איך
אפשר לקבל משהו אם אין לך רצון אם אין לך תאבון לזה? ובגלל
שבבורא לפני זה לא היה רצון לקבל אף משהו לכן המקובלים אומרים
שהבורא ברא את הרצון לקבל הנאה ותענוג - יש מאין.כי לפני זה בבורא
לא היה בכלל דבר כזה רצון לקבל!