chiddush logo

לחצני המצוקה של My Doctor

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 28/12/2020

 לאורך החיים שלנו אנחנו נהנים מגישה ישירה למכשיר הטלפון שלנו, כמו גם למחשב שלנו ולמגוון אמצעים אחרים שיכולים לסייע לנו ליצור קשר עם הסביבה. ככל שאנחנו הולכים ומתבגרים, הנגישות הזו הולכת ופוחתת, גם בגלל המצב הפיזי שלנו, וגם בגלל חוסר ההיכרות עם הטכנולוגיות החדישות, שמלהיות הלחם והחמאה שלנו, הופכות להיות אתגר ואפילו מכשול עבורנו. כאשר מדברים על אוכלוסיית הגיל השלישי, מדברים על אוכלוסיה שזקוקה לקשר חיצוני ישיר, במיוחד במקרים של צרכים רפואיים, סיוע או קושי. בדיוק בגלל הסיבה הזו, לחצני מצוקה עומדים כתחליף לכל הטכנולוגיות החדישות, והם אלו שמאפשרים לאותה אוכלוסיה לחיות חיים שלווים עם הידיעה שיש מישהו שתמיד יהיה זמין עבורן.

לחצני מצוקה – למי הם מיועדים?

לחצני מצוקה הם פיתוח סופר משמעותי ואף פורץ דרך בתחום הרפואה. ההבנה שאנשים רבים, ביניהם קשישים או אנשים צעירים שמתמודדים עם מחלות קשות, חיים בחוסר ביטחון קבוע ומתמשך, הובילה את גורמי הרפואה השונים לכדי פיתוח של המוצר הכל כך חשוב הזה – לחצני מצוקה.

לחצני מצוקה מגיעים היום בשלל תצורות ואופנים, והם מתחברים באופן ישיר למערכת חכמה שמקשרת בין הלקוח לבין המוקד הרפואי. בלחיצה פשוטה על לחצני מצוקה, נוצר הקשר ביניהם, שבמקרים הפשוטים מסתיים בשיח קצר ומרגיע, ובמקרים המורכבים יותר אף יכול להציל חיים.

איך עובדים לחצני מצוקה?

לחצני מצוקה עובדים על פי עקרון פשוט – זמינות מקסימלית במשך כל 24 השעות שביממה, ולאורך כל שבעת הימים שבשבוע. נציגי המוקדים הרפואיים זמינים לאותם אנשים שלוחצים על לחצני מצוקה, ויוצרים איתם קשר שניות ספורות לאחר הלחיצה. באמצעות לחצני מצוקה, מקבלים עשרות אלפי קשישים וחולים ברחבי הארץ והעולם מענה רפואי נקודתי, כמו גם שירותים של אוזן קשבת, שליחת סיוע מטעם צוות רפואי, הכוונה טלפונית ועוד.

בין אם מדובר על קשישים וחולים עריריים ובין אם על קשישים וחולים שהם בעלי משפחות, לחצני מצוקה מהווים עבורם מקור לשקט נפשי, ולידיעה מוחלטת שבכל מצב שלא יקרה – יהיה מי שיהיה זמין וקשוב עבורם, ויסייע להם בעת הצורך.


התמונה נרכשה מ-YAYIMAGES


יצירת קשר עם אנשי קשר – לחצני מצוקה כמקור להודעות לקרובים

כאשר מדובר על אנשים שמחזיקים בלחצני מצוקה וגם יש להם אנשי קשר מוגדרים, כמו ילדים או נכדים, לדוגמה, יצירת הקשר עם המוקד באמצעות לחצני מצוקה יכולה גם להוביל לכדי יצירת קשר של המוקדנים עם אותם אנשי קשר.

באופן הזה, לא צריך הקשיש או החולה לדאוג שמא בני המשפחה שלו לא יהיו מודעים למצבו, אלא הם מקבלים הודעה מטעם המוקד עם פרטי המקרה. באופן הזה, יכולים בני המשפחה להיות חלק מלא מההליך הרפואי שאותו עובר החולה, ולקחת בו חלק פעיל, לאחר מתן המענה הרפואי הראשוני מצד המוקד.

לפרטים נוספים על לחצני המצוקה של My Doctor התקשרו ל-072-3972397

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע