chiddush logo

התאמת ריהוט לגינה – ככה תעשו את זה נכון!

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 11/12/2018

אם יש לכם גינה, חצר, מרפסת או כלל חלל חיצוני מחוץ לבית או לבית העסק - הרי שזכיתם! וזאת משום שיש לכם מקום נפלא שבו אפשר לארח, לשהות בימים נעימים, לשתות קפה בשעות הבוקר או בסוף היום, כמו גם שגינה, מרפסת, או כל חצר: מקנה את האופציה להקים מקום פורח ומלבלב מלא בצבעים, שיחים ססגוניים, ירקות ועשבי תיבול.

בכל הנוגע לעיצוב מרחבים חיצוניים, חלק אינטגרלי וחשוב ביותר בעת התהליך הינו בחירת ריהוט גינה מסוגים שונים אשר יתאים למראה הכללי של הגינה, כמו גם לצרכים שלכם.

ואכן בשל הצורך בריהוט גן, ישנן כיום שלל חברות וחנויות המציעות ריהוט מסוג זה, תוך שהתפקיד שלכם כבעלי הבית, העסק או הדירה, הינו לבחור את הריהוט המושלם עבורכם תוך התאמת הריהוט לאקלים, כמו בחיר ריהוט המקנה פרקטיות בעת השימוש.

כיצד בוחרים ריהוט גינה?

לפני שנפרט את הדגשים בבחירת הריהוט, חשוב לדעת כי כיום ישנם שלל סוגים וחומרים מהם עשויים אלמנטים שנועדו לישיבה ובילוי בחלל החיצוני, בעוד ששימוש בעץ מלא מסוגים שונים כגון: עץ איפאה, אלון, דובדבן ובמבוק, הינו שכיח בתחום הגינון וזאת בשל העמידות והמראה הטבעי של הריהוט.

בנוסף, בעת עיצוב רהיטים לחללים חיצוניים, נעשה גם שימוש בחומר אלומיניום שנחשב קל במיוחד לנשיאה ממקום למקום וכזה שמחזיק מעמד לאורך שנים, בעוד שריהוט גינה מראטן גם הוא תפש את מקומו בתחום, תוך שהוא נחשב חומר המקנה עיצוב מרהיב כמו גם עמידות בכל תנאי מזג האוויר.  

דגשים שיש לשים לב אליהם בבחירת ריהוט גינה:

כאשר אתם גולשים ברשת מחנות אינטרנטית אחת לשנייה, בזמן שאתם עוברים בין חנות לחנות מקבלים השראה ומתכננים את מראה החצר האחורית, המרפסת או הגינה שלכם - חשוב שתשימו לב לכמה דגשים לבחירה נכונה:

חומרים – בחרו את סוג החומר המתאים ביותר למזג האוויר ולאקלים בו אתם חיים. כפי שהזכרנו: אלומיניום, עץ מלא וראטן - כולם חומרים אשר נחשבים עמידים במיוחד מפני כל תנאי מזג האוויר, תוך שהם מחליפים בגבורה את ריהוט הפלסטיק הישן אשר מתכלה ונשבר בקלות בהיותו בחלל חיצוני.

עיצוב – בחנו כמה וכמה סגנונות עיצוב של ריהוט גן, ונסו לבצע התאמה של עיצוב הריהוט לצרכים שלכם. לדוגמא: ריהוט גינה מאלומיניום יתאים למראה המודרני, בעוד שריהוט עשוי עץ מלא יתאים למראה של גינה כפרית וטבעית. ריהוט עשוי ממתכת ובעל פרזולים מעניינים יתאים לגינה פראית בסגנון ים תיכוני, כמו שריהוט עשוי במבוק יתאים לגינות בסגנון "זן".

פרקטיות – התאמה נוספת שחשוב לבצע היא פרקטיות בעת השימוש תוך בחירת ריהוט שניתן לנקות בקלות, לאחסן ללא בעיה, להזיז ממקום למקום, כמו גם לקפל בעת הצורך. עשו את כל אלה ותוכלו כבר עכשיו לבחור את האלמנטים המתאימים ביותר לעיצוב המרחב החיצוני של הבית או של בית העסק.

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע