chiddush logo

ניתוק הסוללרי קל ומהיר

נכתב על ידי שניאור, 19/8/2015

 

הרשימה הסודית של המיילים שינתקו אתכם באופן מיידי מחברות התקשורת

נראה שכאשר מדובר בניתוק לקוחות מהשירות, חברות התקשורת מתעלמות ביודעין מהחוק. קבלו את רשימת המיילים שיעבירו את האחריות לחברת
  • |

 

http://www.hidabroot.org/he/article/140919

 

 

  • 13:27 13.07.15

אם ניסיתם פעם להתנתק מחברת תקשורת כלשהי, אתם וודאי זוכרים עד כמה קשה היה לעשות זאת. צרכנים רבים מדווחים על התעלמויות ממיילים, העברה טלפונית מנציג שירות אחד למשנהו ובמקביל המשך גביית תשלום. נראה שכאשר מדובר בניתוק לקוחות מהשירות, חברות התקשורת מתעלמות ביודעין מהחוק.

תיקון 23 לחוק להגנת הצרכן מאוקטובר 2008 קובע כי לקוח יוכל לבטל עסקה מתמשכת עם ספק באמצעות מייל, פקס או דואר רשום, והספק יהיה מחויב בניתוק תוך 3 ימי עסקים. "אם המשיך העוסק בחיוב הצרכן לאחר מועד סיום ההתקשרות יוכל הצרכן לתבוע ממנו פיצויים לדוגמה, ללא הוכחת נזק עד לסכום של 10 אלף שקל", מוסבר באתר התמ"ת.

על מנת להקל עלינו, הצרכנים, ב- TheMarkerמגישים לנו רשימה סודית של כתובות מייל ומספרי פקס שינתקו אתכם באופן מיידי מחברות התקשורת. מרגע שליחת המייל או הפקס, אין צורך לדבר עם החברה, והאחריות עוברת אליה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה