ניתוק הסוללרי קל ומהיר
הרשימה הסודית של המיילים שינתקו אתכם באופן מיידי מחברות התקשורת
אם ניסיתם פעם להתנתק מחברת תקשורת כלשהי, אתם וודאי זוכרים עד כמה קשה היה לעשות זאת. צרכנים רבים מדווחים על התעלמויות ממיילים, העברה טלפונית מנציג שירות אחד למשנהו ובמקביל המשך גביית תשלום. נראה שכאשר מדובר בניתוק לקוחות מהשירות, חברות התקשורת מתעלמות ביודעין מהחוק.
תיקון 23 לחוק להגנת הצרכן מאוקטובר 2008 קובע כי לקוח יוכל לבטל עסקה מתמשכת עם ספק באמצעות מייל, פקס או דואר רשום, והספק יהיה מחויב בניתוק תוך 3 ימי עסקים. "אם המשיך העוסק בחיוב הצרכן לאחר מועד סיום ההתקשרות יוכל הצרכן לתבוע ממנו פיצויים לדוגמה, ללא הוכחת נזק עד לסכום של 10 אלף שקל", מוסבר באתר התמ"ת.
על מנת להקל עלינו, הצרכנים, ב- TheMarkerמגישים לנו רשימה סודית של כתובות מייל ומספרי פקס שינתקו אתכם באופן מיידי מחברות התקשורת. מרגע שליחת המייל או הפקס, אין צורך לדבר עם החברה, והאחריות עוברת אליה.