chiddush logo

עובר עם יראת שמים ומידות טובות

נכתב על ידי שניאור, 4/6/2015

 

איך ניתן לזכות לעובר צדיק?

  • שלישי ט"ו סיון התשע"ה
  • |
  • 06:48 02.06.15
שאלה:

האם יש אפשרות ״לשלוט״ או לכוון ולהעלות את הסיכויים לכך שכאשר רוצים להיכנס להיריון הנשמה תהיה נשמה טהורה ״חדשה״ (שלא יהיה מגלגול נשמה) ומהיכל גבוה?

תשובה:

שלום וברכה

ככל שעושים את התשמיש לשם שמיים ולא לשם הנאה זוכים לנשמה גבוהה יותר. כך גם ילד שנוצר מתשמיש בשבת או מליל טבילה יוכל לזכות לנשמה גבוהה יותר.

על הכל תפילה מועילה מאוד וראוי לומר את התפילה שחיברה הרמב"ן לאמרה לפני הזיווג ראי http://www.hidabroot.org/he/question/44818

בהצלחה,

בנימין שמואלי

לשאלות ותשובות נוספו כנסו למדור שאל את הרב

 

 

יהי רצון מלפני אבינו שבשמים שזכות הכנסת תוכן זה תעמוד לזכות ולהצלחת ולשמירת העובר הנמצא בבטנה של אשתי אורה בת אסתר, ויהי רצון שיהיה העובר בריא בגופו בריא בנפשו בריא במזלו ויהי רצון שיהיה העובר בעל מידות טובות ובעל מידות תרומיות עם יראת שמים טהורה תמידית ויקויים בעובר מקרא שכתוב ונחה עליו רוח יי רוח חכמה ובינה רוח עצה וגבורה רוח דעת ויראת יי ויהי רצון מלפני אבינו שבשמים להשפיע על כל העוברים בבית ישראל ובכללם על העובר הנמצא בבטנה של אורה בת אסתר קדושה וטהרה מרובה רחמים וחסדים גדולים ברוכות וישועות אמן נצח סלה ועד ויזכו כל היולדות בבית ישראל ללדת בנקל ובשמחה לחיים טובים ולשלום ונאמר אמן כן יהי רצון.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה