צדיק יסוד עולם - ה
"ולא-יכל יוסף להתאפק לכל-הנצבים עליו ויקרא הוציאו כל-איש מעלי ולא-עמד איש בהתודע יוסף אל-אחיו"
"ויקרא הוציאו כל-איש מעלי"
קרא והעתיר בפני שמייא. הוציאו מההעלם אל הגלוי את בחינת "כל-איש" על ידי בחינת "מעלי". כלומר:
כל = הצדיק, בחינת מידת היסוד, בחינת "כי כל בשמים ובארץ",
איש = בחינת קב"ה,
כי הצדיק הוא בחינת השכינה, בחינת ההשגחה, בחינת גילוי רחמי ה', השיג את מדרגת "יחידה דיחידה", בחינת יחוד קב"ה ושכינתיה, לכן על ידי גילוי הצדיק לעולם ממילא יתגלה שה' מלך ושמלכותו בכל משלה.
מעלי = בחינת מ'ספרי', כי דפים מכונים עלים.
וידוע שהאדם ביד הצדיק כעט ביד הסופר, ולכן כל כתבי משפיעי אנ"ש הם בחינת ספרי רבינו, כגון סדרת הגנים וכולי של הרב שלום ארוש שליט"א.
כלומר הצדיק דורש ומפציר בפני שמייא ש"יתנו ויזה" לגלות ולהפיץ את ספריו וספרי תלמידיו בכל העולם ושיתאפשר לכל בני העולם לגלות את אור הצדיק ואת רחמי ה' בתוך הספרים הקדושים, ויתיהדו עמי-העולם כפי שקרה בעת נס הפורים. ואזי תהיה גאולה שלמה.