לשם יחוד לישיבה בסוכה:
לשם יחוד קב"ה ושכינתיה, ליחד שם הוי"ה ב"ה, אות י' באות ה' ואות ו' באות ה' בייחוד שלים בשם כל ישראל, הריני בא לקיים מצוות עשה מהתורה לישב בסוכה שבעה ימים לזיכרון הניסים שעשה עימנו הקב"ה בהוציאנו ממצרים בהקיפו אותנו בשבעה ענני כבוד שהגינו עלינו מהשרב ומהקור
יהי רצון מלפניך שלא נעזוב הסוכה אלא לצורך גדול! זכנו בכל כניסה לסוכה להיוולד מחדש ולהתחדש בכחות נפלאים לעבודתך, ותהיה הסוכה "סוכת אמונה" ותאיר בנו את אור האמונה! זכנו לקיים המצווה כראוי ועל ידי קדושת הסוכה זכנו מאוצר מתנת חינם לתפלה בכח, לקדושת ארץ ישראל, לבחינת ניסים, להיפקד בבנים זכרים לעבודת הבורא, שיהיה העולם מיושב בבעלי דעה, שזוכרים את בוראם ויודעים שהוא מלכו של עולם! טוב ומטיב לכל, שומע תפלת כל פה, רב להושיע, מלא רחמים, ואוהב את עמו אהבת עולמים. זכנו בהארת הרצון, ונאה באותך יתברך בכל לבנו, ונתגעגע לראות פניך לעלות ולהיראות בבית המקדש, ועל כל פנים לשחר פניך בברכת הכהנים ברחבת-הכותל, ולהתבודד שם לפניך. זכנו להרבות בשמחה – להודות בפירוט על כל נקודה טובה ומצווה – על טוב חלקנו ונועם גורלנו, ונשאב שמחה לשנה כולה, ונזכה לקדושת האכילה – שעיקר תיקונה כאשר אוכל בשמחה. זכנו בכח קדושת ארץ ישראל להתפלל כראוי בהתלהבות וחשק גדול, להיות רץ ומזדרז להתקרב ליראי ה', להיות מאריך אף על כל בלבול ומניעה – ויתבטלו מאליהם, על ידי העלמות העצלות העצבות והכבדות – כי תזכנו, מאוצר מתנת חינם, באמונה וביטחון בך בשלמות, וכברעתה עשה שארגיש ש"טוב לי" ואדע שלא יכול להיות עתה טוב יותר. כי ככה אתה יתברך רוצה, ואתה יתברך שמח בזה, וגם לי ראוי לעשות כן, ולהיכלל בך, בשמחתך, להיות "אך שמח" ולהלל אותך, ולשבחך, ולהשתתף בשמחת בית השואבה, ולשם כך זכני בתוך כלל ישראל בגאולה השלמה ונישב עם הצדיקים האמתיים בסוכה מעורו של ליוויתן.