chiddush logo

הוראות בטיחות והתמגנות רוחנית

נכתב על ידי שניאור, 10/7/2014

 

י''א תמוז ה'תשע''ד
09.07.2014

בית חב"ד בבת ים עיר הגאולה, מוציא היום מנשרי פרסום לאור המצב, שנועדו להביא את דעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח לשמירה, הגנה והצלה ובמקביל הבטחתו ש"ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר בעולם".

התמגנות רוחנית

להגביר את האמונה והביטחון בבורא העולם ומנהיגנו, השומר ומגן על כל יהודי, בפרט על תושבי ארץ הקודש ת"ו, ובמיוחד על חיילים המגנים עליה, הביטחון והשמחה הם כלים לקבלת ברכת ה'.

להתחזק בשלושת העמודים עליהם עומד העולם: לימוד תורה, עבודת הלב בתפילה, וגמילות חסדים. כל מעשה יחיד יכול להכריע את הכף ולהביא ישועה והצלה.

במיוחד ממליץ הרבי שליט"א מלך המשיח, על מצוות שיש להן סגולה מיוחדת של שמירה, הצלה, ביטחון והגנה, על אנשי הצבא בפרט ועל עם ישראל בכלל:

1) להניח תפילין בכל יום חול. חז"ל אומרים כי בכוח התפילין להפיל אימה על האויבים, כמו שכתוב "וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך - ויראו ממך"

2) לקבוע מזוזות בפתחי כל הבית ולבדוק את כשרותן. מזוזה כשרה שומרת על היהודי בבואו אל הבית ובצאתו.

3)לרכוש אות בספר תורה כהשתתפות בכתיבת הספר. מצווה זו מסוגלת להציל מצרה כנרמז בדברי הנביא (דניאל, יב,א): "ובעת ההיא ימלט עמך כל הנמצא כתוב בספר".

4) להחזיק ספר חת"ת בבית, במשרד וברכב. חת"ת הוא ספר הכולל חומש, תהילים ותניא.

5) קביעת קופת צדקה בכל חדר. את קופת הצדקה יש לקבוע בקיר כל חדר, כאשר בכך קירות הבית סופגים את מעלת הצדקה המקנה לבית עמידה איתנה וניצחית, כלשון הפסוק "וצדקתו עומדת לעד".

כל זה בנוסף לעשרת המבצעים הידועים שסגולתם גם כן שמירה, הגנה והצלה:

1 תפילין; 2 צדקה; 3 תורה; 4 בית מלא ספרים; 5 מזוזה; 6 הדלקת נרות שבת; 7 כשרות; 8 טהרת המשפחה; 9 חינוך; 10 אהבת ישראל

ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר!

"אני מפרסם בכל האפשרות שצריך לנסוע, (לארץ ישראל) ואדרבה - זה המקום הכי בטוח, כיון שיש שם הר הבית ומקום המקדש, והעיקר - כיון ששם נמצאים שנים או שלושה מיליונים, כן ירבו, של בני ישראל."

(משיחה עם קונסול התיירות שסיפר על ירידה במספר הנוסעים לאה"ק)

"עליכם לפרסם שאתם נוסעים לארץ ישראל, כי ישנם יהודים שמפחדים ומפחידים אחרים אודות נסיעה לשם, יש לפרסם שנוסעים ואין ממה לחשוש. זהו המקום הבטוח ביותר כי זהו המקום של בית המקדש"

(כ' טבת תנש"א - למשלחת שיצאה לארץ וביקשה ברכה)

דבר ברור הוא ש"לא ינום ולא יישן שומר ישראל" בכל מקום בעולם שבו נמצאים יהודים, גם בחוץ לארץ.

ועל אחת כמה וכמה בארץ הקודש שנקראת בתורתנו הקדושה והאמיתית "ארץ אשר גו' תמיד עיני ה' אלוקיך בה מראשית השנה ועד אחרית שנה".(מהתוועדות שבת פרשת וארא תנש"א - מוגה)

ובנוגע לפעולתם של שונאי ישראל שמנסים לפגוע ח"ו - אין בהם ממש, ולא יעלה הדבר בידם, כיון ש"לא ינום ולא יישן שומר ישראל".(מהתוועדות שבת פרשת בא תנש"א - מוגה)

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד



להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע