chiddush logo

סוגי יצרנים ומותגים של רכבים תפעוליים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 2/5/2023

 רכבים תפעוליים

 

רכישה של רכבים תפעוליים אינה עניין של מה בכך. יש דגמים רבים ולכן חשוב לבצע התאמה מיטבית של הצורך לדגם המתאים ביותר. כל אדם שזקוק לרכב תפעולי שיסייע לו במפעל, בבית חולים, בענף החקלאות או בכל תחום אחר, מזקק את הפעילות היום יומית שלו ומתייעץ עם נציג המכירות שהוא מומחה בתחומו, כדי לקבל את ההחלטה הנכונה. פן נוסף בקבלת ההחלטה הוא אם לרכוש רכב תפעולי אשר פועל באמצעות בנזין או לחלופין רכב תפעולי אשר פועל חשמלית. רכב חשמלי הוא מעט יקר יותר אך בעת התפעול השוטף, התחזוקה שלו זולה יותר ולכן הלקוחות בוחנים גם נקודה חשובה זו בשיקולים הפיננסיים שלהם, לקראת קבלת ההחלטה.

רכבים תפעוליים הם האופציה המיטבית עבור מקומות עבודה רבים לאור קלות התנועה שלהם מנקודה לנקודה. אפשר לאורך כל יום העבודה לנוע מהמטעים לבית האריזה, ברחבי המפעל, בתוך שטח בית החולים כדי להעביר סחורות וציוד, או לחלופין לנוע בין המפעל לבין הכניסה ליישוב כדי להסיע עובדים הלוך ושוב לאור הדרך הארוכה ברגל. השימוש ברכב זה הוא לאורך שעות רבות בכל יום וכיוון שהמחיר שלו הוא לא גבוה יחסית, מדובר במוצר בעל יכולות גבוהות ושימושיות ביותר.

בחירה של רכבים תפעוליים

אחת האופציות האפשריות היא קנייה של רכבים תפעוליים מסדרת קלאב קאר אשר קיימים בכמה וורסיות, הן של רכבים חשמליים והן של אלו הפועלים באמצעות בנזין. הדגם המוגבה לדוגמה מתאים מאד לנהיגה בשטח ולכן הם אידאלים לפעולות שונות בתחום החקלאות שעבורם הרכב נוסע בדרך לא דרך. קיים גם דגם טמפו קלאב קאר חשמלי שהוא המתאים ביותר עבור הגעה למקומות שונים כשנמצאים בחופשה, כמו מבריכת השחייה לצימר או לחדר האוכל. כמו כן קלאב קאר אונוורד שהוא רכב חסכוני או לחלופין בדגם דיזל.

רכבים איכותיים

כאשר רבים מאתנו נוסעים ברכבים נורמטיביים של יצרנים יפנים, אין זה מפתיע שגם בקטגוריה של רכבים תפעולים יש יצרן יפני מוביל והוא ימאהה. אפשר לרכוש דגם ימאהה 2 drive בנזין שהוא נוח ביותר לשימוש, דגם זהה אך חשמלי שהוא מעולה, דגם מוגבה שמתאים מאד לעבודה בשטח. לאור טיבם הגבוה, רכבים תפעוליים אלו משרתים את הנהגים לפרקי זמן ארוכים עם קרוב לאפס תקלות ותחזוקה קלילה.

דרישה לרכבים בעלי מוניטין גבוה

יש דגמים של רכבים תפעוליים שהם נדרשים ביותר, כמו לדוגמה הרכבים של מרשל. מדובר ברכבים בעלי יכולת עבודה מאסיבית, דגם 2 c  - dh הוא מוגבה ויש לו גלגלי שטח ייחודיים. בדגם 4 c - - dh וגם בדגם    dh-flat-bed אפשר ליהנות מארגז גדול מאד או ענקי שמתאים להובלת ציוד, סחורה ועוד.

אפשרות נוספת היא לבחון רכישה של אחד מדגמי איזיגו חשמלי או בנזין, שהם רכבים תפעוליים בעלי דרישה גבוהה הן כחדשים והן יד 2.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע