chiddush logo

השפע שעליו חיה התרבות הזו על פי תורה

נכתב על ידי טל סייג, 4/6/2013

 תלמוד בבלי מסכת שבת דף נ"ו עמוד ב', וז"ל:

אמר רב יהודה אמר שמואל: בשעה שנשא שלמה את בת פרעה ירד גבריאל ונעץ קנה בים, ועלה בו שירטון, ועליו נבנה כרך גדול [של רומי]. במשנה תנא: אותו היום שהכניס ירבעם שני עגלי זהב אחד בבית אל ואחד בדן נבנה צריף אחד, וזהו איטליה של יון.

 

וכן לאחר מכן:

תלמוד בבלי מסכת מגילה דף ו' עמוד ב', וז"ל:

ואמר רבי חמא בר חנינא: תלת מאה קטירי תגא איכא בגרממיא של אדום, ותלת מאה ושיתין וחמשה מרזבני איכא ברומי. ובכל יומא נפקי הני לאפי הני ומקטיל חד מינייהו, ומיטרדי לאוקמי מלכא.

 

דהיינו שגרממיה הזו היא יניקה מאחוריים של רומי וכששהו ישראל במלכות גרממיה  הזו שהיא כמקום אחר ארץ מושב גומר לימדו הידור בהלכות נקיות של פרשת כי תצא שנעשו בתי הכיסא בהידור קבירת הצואה והידור הצניעות אז העולם תיגמל את הבני אדם ונתן לו השגה בצואת מזיקים זה הנפט מזוט סולר דלק בנזין גז טבעי ומשתמש בו האדם לצורך משאבי הכוח לתפעול כל התרבות שלו.

 

אך שורש רומי ואיטליה עצמם הוא בשלמה המלך ופלוגתת בת פרעה וירבעם בן נבט שכן פרעה זה בחינת מצריים ומצריים זה בחינת מוצרים שכן משאבי האנרגיה האלו מספקים כוח לתפעול מעלל עצום של מוצרים משוכללים מאוד בתרבות המודרנית הזו שנתהפך כבר לטובה ולברכה ולקדושה ולמצווה כול הפלוגתה הזו של שלמה המלך ובת פרעה וירבעם בן נבט ותוכחות אחיה להם ונתהפך כבר בשמיים מזמן למצווה ומשפיע שפע טוב לעולם הזה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה