chiddush logo

אין אלוקים

נכתב על ידי טל סייג, 23/12/2025

 

"...בל ידרוש, אין אלוקים כול מזימותיו", - "...אמר נבל בליבו אין אלוקים...", - "אמר נבל בליבו אין אלוקים...", מזמורים י, י"ד,נ"ג:

 

דע שהאין של העולם הזה שממלא את כול חללו של עולם מסוף העולם ועד סופו היקום כולו וחוצץ בין הכוכבים הגלאקסיות וצבירי הגלאקסיות הוא בהכרח גם יש דק דק שאם לא כן לא הייתה מתאפשרת תזוזה ביש הנצפה הכוכבים ולכן משום שהוא יש דק דק הוא גם כוח ויכולת ואלוקים הוא בעל היכולות ובעל הכוחות כולם וגם על הכוח והיכולת הזה שנקרא אין של העולם הזה הוא שולט וגורם בו ופועל בו וככה מתאפשר בפועל שהוא מסדר את כול הכוכבים והרקיעים והמזלות והגלאקסיות וצבירי הגלאקסיות במשמרותיהם ברקיע כרצונו ושולט במזל.

 

אך הנבלות בחינת אמר נבל בליבו זו קליפת לבן הארמי הרשע, והרשעים בכלל שנאמרו שם לא דרשו זאת נכון בחינת עניין "בל ידרוש" ולכן נפלו מזה לכפירה אפיקורסות ואתאיזים ושאלות וחקירות של החלל הפנוי שהזהיר מהם רבי נחמן אך באמת אין מה לחקור ולשאול מזה ואין מה ליפול מזה לשום חסרון אמונה כי הוא האין של העולם הזה בסך הכול עוד כוח ויכולת כללי של בעל היכולות ובעל הכוחות כולם.

 

וזה מה שאומר שם בסידור בברכות קריאת שמע של שחרית "ובורא חושך" ובריאה היא יש מאין כי החושך הריק האין של העולם הזה הוא גם ברוא דק דק שיש בו קצת יש ורק קרוב בלבד להיות באמת האין העליון אך אינו אין ממש אלה אין של העולם הזה שגם הוא ברוא ככול הברואים שיש בו קצת ממש והוא בתוך חושך והוא הסופם הגשמי של וחושך על פני תהום שמבואר בפסוק השני של היום הראשון לבריאה שבו עצמו לא נברא כלום אלה התהווה כללית, וזה גם הסופם הגשמי של חשכה גדולה שראה אברהם בברית בין הבתרים.

 

ואלוקים יכול להיות אף מעל ומעבר ויותר מבילתי קיים לא רק איננו אלה בכלל בילתי קיים לחלוטין ובשלמות, - כי הוא בעל היכולות ובעל הכוחות כולם כלומר כול יכול והוא לא חייב לנו את זה בכלל להיות קיים ומי שבישביל עצמו רוצה שמיצידו האלוקות לא תהיה קיימת, לאלוקים לא איכפת והוא לא מקפיד עליו בכלל, כי אלוקים הוא לא שום כפייה דתית ולא כופיני את עצמו עליו ובתוכו של אותו איש בתוכם של אותם אנשים שלא רוצים להאמין שיש אלוקים ושהוא קיים ולאהוב אותו ולרצות אותו אזי אין לו אצלהם שום קיום כי הוא יכול בהחלט להיות גם בילתי קיים ואל תתמיהו עליהם כי האלוקות כפי שנתפסת ברגש הפרטי של האדם היא עיניין מאוד יחסי ובקלות היא מתהפכת מקיום לאי קיום.

 

וכשהשם עוסק בבילתי קיים הוא משורש נקודת הטורף עוסק בעצם בהיתפנות תקינה של האיברין דמלכא קדישא, - שהוא פעילות חיונית הנצרכת לשימושו כפי ההלבש הזה שלו קומת אדם של איברין דמלכא קדישא.

 

ולא שהכופרים אפיקורסים אתאיסטים והפך האמונה והדת והתורה - הם איזה שהיא יניקה מאחוריים של קומת אדם איברין דמלכה קדישא, - אלה שכשהם עוסקים במושכלות שלהם האלו כול הפילוסופיות וחוכמות החוץ שלהם, - הם בעצם בשורש ובמקור משמשים כנקיטת מטה לפעילות הזו של האברים דמלכא קדישא, קומת אדם פעולת מעיים התפנות הכרס התחתון המעי הגס פתיחת פי הטבעת של האיברין דמלכא קומת אדם הכללית של ישראל וזה נדרש ונצרך מאוד כהכנה לערב השבת האלף השביעי לצורך התאבון והשובע ונקיות כרס התחתון לכבוד סעודה ראשונה של ליל שבת קודש באלף השביעי.

 

לכן אין דין מוות סיקלה שריפה הרג חנק מכת מרדות מיתה בידי שמיים מיתה בכרת וכרת והרבה שלוחים למקום על כפירה אפיקורסות ואתאיזים והפך האמונה והפך הדת אלה רק על עבודה זרה אמונה באלוקים אחרים עבודת אלילים עכו"ם שמד מינות עבודת גילולים ועצבים כי הכפירה אינה דין מוות בשום צורה בדת מושה וישראל אלה שבדת ישמעאל הם גוזרים מיתה על כפירה אפיקורסות ואתאיזים וקוראים להם אל כופר שחייבים בדינהם מיתה וזהו הנביא שקר שלהם שהיתנבא למתי השקר של ישמעאל עשה את התקלה הזו כי באמת הדין בתורת מושה וישראל על הכופרים אתאיסטים אפיקורסים הפך האמונה והדת הוא רק אחרי הפטירה, אחרי הזיבולא בתרייתא, בכף הקלע בעזאזל בגילגולים ובתחיות מתים של חרפות ודראון עולם דראון לכול בשר שבישעיה ודניאל שנועד באמת אך ורק לצורך תיקון שורש נשמתם, וזה רק לכאלו שבשם זה שאלוקים לא קיים מרשים לעצמם לעשות ולדבר פה בעולם מעשים ודיבורים מכוערים משוקצים ומתועבים – אך לא קיים כאן בשום פנים ואופן עיניין של מיתה וקטילה והריגה ורציחה בעולם הזה אלה אם כן עובר ממש על עברות בתרכ"א.

 

ומרגע שכמה מגדולי העולם הדתיים היפסיקו להבין את זה במשכילים ובחילונים הם חדלו מלהיות שער כולל ונשמת כללות בישראל וניצוץ של יעקוב אבינו ונשיא שבדור ופנימיות כתר המאציל ונשמת משה רבנו שבדור ודוד שבדור, - ופנימיות כתר עליון ופנימיות כתר עתיק וכול הדברים האלו בכלל, - כי הם הישראל האלו היתחילו זה מכבר בעבודת קודש מסויימת שלגדולי העולם האלו אין בה שום הבנה.

 

והגנ"י רנ"י חיימ"ו של היהודים / יהודייות האלו שעוסקים בדברים האלו הוא מאוד גבוהה כי היחידה בתוהו מפנה את כרס אקש"ק (אדם קדמון שבכול קדומים כי תוהו הוא כרס התחתון של אקש"ק), ולכן קומה גבוהה מאוד של איברין דמלכא קדישא מתפנה לכבוד הסעודה הראשונה של האלף השביעי כדי שכול כדור הארץ הגלובוס הפלנטה הזו יהיה מוכן לקבלת השבת.

 

כי אף על פי שליפעמים הוא אף למעלה ויותר ומעבר לבילתי קיים לחלוטין ובילתי נתפס ובילתי מושג כלל וכלל, - אנו ישראל נמשיך לאהוב אותו ולירוא ממנו ולימשוך ממנו רחמים כמות שהוא ולא יחול שום שינוי בעבודתינו אליו בגלל זה.

 

 

אין אלוקים עולה אמן י"ה אהיה אדוני כי קליפת הישות של אהיה אדון לעצמי ואסמוך על חוכמתי ובינתי בחינת י"ה שבתוכי אונת מוח שמואל שלי ואונת מוח ימין שלי ועל פיהם אפעל ואחליט החלטותי בחיים בחינת אמן י"ה היא הגורמת לתחושה שלא צריך את אלוקים בעולם ואפשר להיסתדר בעצמך בכוחות עצמך ללא צורך באלוקים בכלל אלה מכוח החוכמה והבינה העצמיים והדעת שהם מקנים עים תחושת האדנותיות והעצמיות האישית של הישות הפרטית ללא צורך בניכפפות לשום אלוק בכלל.

 

ותנועת הנפש של הניכפפות לאלוקים היא חשובה בטיבעיות כי היא מביאה את הנכונות אחר כך להתחשב באחר באחרהוליהיות סימפטי לסביבה וכשהתורה ביקשה ועל בינתך על תישען ולא ליהיות חכמים וכנגד פניהם נבונים ומלאי קליפת ישות גאווה כבוד גסות רוח יפות נפש שחץ ושוויץ אלה קצת נמיכות קומה לפחות לקולר הקהילה וההורים היא ידעה מה היא אומרת גם בדרך ארץ קדמה לתורה ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה ומה ששנוא עליך אל תעשה לחברך כי מותפס הניכפפות לאלוקים ויראת שמיים לא נועד למחזה שדים של איזה שד שאומר לך שאסור ולא ואתה חושב באמונה טפלה שזה אלוקים אלה כלפי הנוכחים האמיתיים שהם נקיטת מטה לאיתערותא דלעלא של האלוקות האמיתית.

 

אין אלוקים עם כול הכוללים 1368 הומו * 24 כי שורש התנועה שבנפש ההומוגנית היא בהעדר אלוקות שהיא ניקבית ומטה את הזכר הטייה לכפירה אפיקורסות אתאיזים ואחר כך למעשה תועבה של משכב זכור בר מינן מעשה סדום מעשה בהמה שהם נימשכים לא מאלוקים אחרים אלה מכפירה אפיקורסות אתאיזים.

 

כי כפירה אפיקורסות אתאיזים עולה 2207 הראשוני השכ"ט וזה תאריך לידת בינימין משבטי י"ה, - והוא העיניין של הכוחי ועוצם ידי לשמור על סימן שכ"ט בהילכות שבת סעיף ו' הוא מוליד כפירה אפיקורסות אתאיזים וחוסר סמיכה על כוח ויכולת השם לשמור על ארצנו.

 

שהמעלל של השמירה על ארצנו בכוחות עצמנו אף על פי שהוא חביב למטה מצד חביבות מצווה בעילאות הוא לא תופס שום ממשות והכול מכוח השם ששומר על עמו ולא מיצד הישתדלותינו התחתונה שהיא רק כלים דתיקון הישתדלות הלמטה איתערותא דילתתא לכוח השם לשמור על עמו.

 

ועם כול הכוללים 2232 פעמיים שמע ישראל שהוא עומד בדבר והיפוכו בלעומת דטומאה לשמע ישראל העולה 1118 ובראשית ברא העולה 1116 כפול 2 2232 כי 558 העיניין של בראשית ברא נטיר לו לסופא ל559 העיניין של שמע ישראל ולכן גוברת הכפירה אפיקורסות אתאיזים לפעמים על היהב והלהט של האמונה שבשמע ישראל

 

ורק עם האותיות 2228 תאריך פטירת יצחק עיניין האמונה והרצון והתענוג שבכתר שהוא 557*4 הראשוני ה102 מ2 העולה אמונה כי הוא בלעומת דטומאה לאמונת יצחק

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע