chiddush logo

העולם הבא

נכתב על ידי טל סייג, 18/12/2024

"ולחיי העולם הבא":

 

וזה אף אחרי שיתומו ימי המשיח השניים וגם בזה שני חלקים העולם הבא כפי שמבאר הרמב"ן והוא עם גופים ניצחיים בנשמות ניצחיות ואז יהיה הגוף מחייה את הנשמה והעולם הבא וגן עדן בתחיית מתים מושלמת לא רק זיו והארה אלה ממשי ואחר כך עולם הבא שאין בו שום גופים יותר כפי שמבאר הרמב"ם ועולם הבא עם גופים הוא כבול לציר הזמן של העולם הזה ולציר הזמן יש קיצבה כול אחד כפום שיעור דילה, - אך עולם הבא ללא גופים הוא כבר ניצחי באמת אמיתי האמיתות לעד לתמיד לאין סוף זמן עתידי ביהיה לחלוטין ובשלמות ועד תום ובפשיטות ובכנות וביושר כי הוא לא העלם אלה מהגילויים ולא עוממויות אלה בהירות וגילוי מוחלט והוא כלי להשגת השם בשלמות ולא רק זיו והארה שלו כי גם הצדיקים הגמורים שבעולם הזה משיגים בו מה שמשיגים על ידי גופים עכורים אך בגילויים והבהירויות שאינם עוממויות ונעלמים משיגים בו גילויו ובהירותו ללא מחיצת הגופים העכורים וזוהי השגתו וידיעתו בשלמות שלמעלה מהתנבאות בכ"ה ובז"ה השלישית והיא השמחה והסיפוק והאושר והחדווה והתענוג וההנאה מזיו השכינה העליון ביותר שהוא לא רק מדור קיבול השכר אלה מתי אעשה גם אני לביתי שהוא חרות מיצר הרע והחרות ממלאך המוות המוחלטת כי חרות בתוך חרות לקח לו הקדוש ברוך הוא בבריאת עולמו חרות מייצר הרע וחרות ממלאך המוות והחרות השלישית שלא ניהייה עוד עבדים אלה נעשה לביתנו וניהייה בוראי עולמות קדוש קדוש קדוש 100 קוממיות ונלמד ליהיות במעלת האבות בחינת עיניין מתי יגיעו מעשי למעשי אבותי.

 

ואז הזמן וזרימת הזמן לא תסורגל בתורות מחוז מרחב חומר זמן וחצי וקצת יותר על ידי עץ הדעת טוב ורע כי על ידי דעת עילאותא דעילאותי דכול עילאותין שאינה עץ וטוב ורע ואכילה אלה דעת צרופה טהורה וקדושה המיתקבלת ממקור מקורי המקורים של הקיום זרימת הזמן והמרחב והחומר יהיו ללא עכירות עץ הדעת רע והצורך באכילה בישביל לישאוב מקור קיום קומת חיות ולא תיהייה תלוייה בעץ או במאכלות אלה תישתחרר לחרות חופש בחירה החלטה מוחלטים. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה