chiddush logo

יד לאחים 1800550300

נכתב על ידי שניאור, 10/6/2013

 ארגון פעילים יד לאחים חרט על דגלו כבר מאז היווסדו, כי אין לוותר על אף יהודי. כל יהודי באשר הוא, הינו נצר לאבות האומה: אברהם, יצחק ויעקב.

בכל יהודי, פועמת נפש יהודית אשר לעתים יש לגלותה, ללבות את אישה. בכדי ליישם מטרה נשגבה זו של אי ויתור על אף נפש יהודית, עוסק יד לאחים במכלול רב של פעילויות. בהצלה מצפרני המיסיון, בחילוץ נפשות יהודיות מטמיעה, בהכוונה חינוכית של ילדי מצוקה ובקליטה רוחנית. באתר-המידע המוגש בזה, בחרנו להתמקד בשני נושאים עיקריים: ההצלה מטמיעה והמאבק במיסיון. למרבה הצער, התופעה של הילכדותן של בנות יהודיות בכפרים ערביים צוברת תאוצה מסוכנת, ומאידך, ארגוני המיסיון נועצים צפרניהם בין יהודים בני כל הגילאים, ותיקים כעולים, ברחבי הארץ.

לאחרונה אף החלו המיסיונרים  בפעילות מתוחכמת של מסעות אהדה והתרמה ליהודים בישראל. אולם מאחורי מחוות ידידות אלו מסתתרת כוונה נפשעת ברורה - להעביר יהודים על דתם לנצרות.

לצד ההתראה וחובת הזהירות המשתמעים מתוכנו של אתר-המידע חייבת לבוא זעקה: יפסק אבדן הנפשות היומיומי מעם ישראל! בנות יהודיות אינן הפקר ולא תשתעבדנה לבני עם נכר. תפסק לאלתר הפעילות המיסיונרית בארצנו. ובד בד יחוקק חוק אשר יביא לעצירת ובלימת ציד הנפשות המיסיונרי.

יד לאחים ערוך מוכן לעמוד לימין כל יהודי המצוי בסכנת אבדן וניתוק מעם ישראל, ויחד עם זאתישמח להרחיב את מעגלי העוסקים בעבודת ההצלה והמסייעים לעבודת ההצלה באון והון.
 

 

http://www.yadleachim.co.il/

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע