chiddush logo

אגודת אפרת יידועה באחריות ובאמינות

נכתב על ידי אביהו ח, 24/4/2013

 

אגודה אפרת - אגודה מצוינת - ידועה באחריות ובאמינות.

 

http://www.efrat.org.il/hebrew/considering-abortion/?id=22

 

שוקלת הפלה? זו אחת ההחלטות החשובות בחייך!

אישה יקרה,

גילית שאת בהריון ואת לא יודעת אם לצחוק או לבכות?

הריון שבא ללא תכנון מוקדם ובמקרים מסויימים אף בהפתעה גמורה הוא לעתים מבלבל, מדאיג ומלחיץ. שיקולים שונים ודאי יסתרו את רגשותייך, בן זוגך עלול ללחוץ, בסביבתך עשויים לכעוס במקום לשמוח. ודאי אינך יודעת כיצד עליך להגיב.

בתחילה, כדי להבין מה קורה כעת בגופך, אנו ממליצים לך לצפות במצגת קצרה - יומנו של עובר

בשלב זה את יודעת שכבר מהשבועות הראשונים להריון חי ברחם יצור מתפתח, ילד כמעט לכל דבר. יתכן שתתלבטי בגלל קשיים שונים. אנו ממליצים לך לשקול היטב את צעדייך ובכל מקרה אל תעשי צעד מהיר ופזיז ללא שיקול דעת מעמיק והתייעצות. צעד שאת עלולה להצטער עליו.

עליך לבחון היטב את הדברים מנקודת ראות עיניך ולא להיכנע ללחצים חיצוניים אשר את מרגישה שנוגדים את רצונך האמיתי. בין אם תחליטי להמשיך את ההריון או לא, דעי שאת, ורק את תשאי בתוצאות החלטתך. החלטה זו גורלית להמשך חייך ואינה פשוטה כלל!  

בסופו של דבר אם תחליטי על הפסקת הריון פירושו של מעשה זה, הפסקת חייו של ילד שהוא כבר חי ומתפקד, כמעט כמו ילד לאחר צאתו לאוויר העולם, אלא בהבדל אחד, שהוא קטן ואת לא רואה ולא מרגישה אותו עדין.
ייתכן וברגע זה את משוכנעת שהפסקת חייו של העובר תועיל לך. אך דעי כי הפלה אינה פותרת בעיות סוציאליות וכלכליות, שלרוב הן המובילות לביצועה. לא זאת בלבד, אלא, שבלא מעט מקרים היא מוסיפה צער, תסכול עמוק ונזק נפשי, שעלולים ללוות את האישה לאורך כל חייה.

אם קשיים כלכליים, סוציאליים או חיצוניים גורמים לך לחשוב על ביצוע הפלה כנגד רצונך, דעי כי יש מי שמעוניין לעזור לך. אנו מציעים לך תמיכה וליווי אישי, ייעוץ מקצועי, סיוע כלכלי ועוד.

זכרי כי מצב כלכלי, משפחתי וסוציאלי הם מצבים הפיכים, היכולים להשתנות לטובה בכל רגע. לעומת זאת, חיים שהופסקו – לא ניתן להחזירם לעולם!
הניסיון שלנו מלמד שמהריונות לא רצויים נולדים ילדים אהובים.
 

את מתלבטת וזקוקה לעזרה? פני אלינו למס' 02-5454500 למענה מידי על ידי עובדת סוציאלית של אגודת אפרת בין השעות 9:00-15:00. (מענה אנושי 24 שעות ביממה )

או צרי עמנו קשר

 

יהי רצון מלפני אבינו שבשמים שזכות הכנסת תוכן זה תעמוד לזכות אימי היקרה יפה ברכה בת רבקה תבורך בכל מכל כל ותזכה לחיים טובים וארוכים אמן כן יהי רצון נצח סלה ועד.

 
 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע