chiddush logo

ריהוט שיגדיל עבורכם את חדר השינה – אילו פריטים והיכן לקנות?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 19/10/2022

עבור רבות ורבים מאיתנו שטח הדירה העומד לרשותנו אינו גדול מספיק, לפחות לא כפי שהיינו רוצים... פעמים רבות החדר ש"סובל" מכך במיוחד הוא חדר השינה, אשר עשוי להיות קטן וצפוף יחסית. באמצעות רכישת פריטי הריהוט הנכונים ניתן לנצל בצורה טובה בהרבה את שטח חדר השינה העומד לרשותנו, כך שיהיה מרווח וירגיש גדול יותר.

 

מהם פריטי הריהוט שכדאי להכיר ולשקול לקנות על מנת לרווח את חדר השינה ו"להגדיל" אותו הלכה למעשה? היכן וכיצד מומלץ לחפש ולרכוש פריטים אלו על מנת לקבל את העסקאות הטובות ביותר ולחסוך בהוצאות ככל הניתן?

 

מיטה זוגית עם ארגז מצעים וארונות מתאימים – פריטי ריהוט לריווח חדר השינה

קיימים פריטים שונים אותם כדאי לשקול כמועמדים עבור חדר השינה שלנו (או של הילדים), אשר יסייעו לנו לנצל בצורה יעילה יותר את החלל העומד לרשותנו כך שירגיש גדול ומרווח יותר.

אחד הפריטים המרכזיים והיעילים ביותר בהקשר זה הוא המיטה עצמה, וליתר דיוק מיטה זוגית עם ארגז מצעים מובנה. על פי רוב מדובר במיטה בה החלק של המזרן מתרומם, וחושף חלל אחסון גדול מתחת בו ניתן לאחסן מצעים ופריטים נוספים רבים. פתרון מסוג זה בעצם מספק לנו חלל אחסון גדול יחסית, באותו שטח של החדר אשר בכל מקרה כבר מנוצל עבור המיטה. (למעשה, מיטה ללא חלל אחסון מובנה מהווה למעשה בזבוז של מקום, בפרט כאשר מדובר בחדר שינה יחסית קטן ובמקום מצומצם העומד לרשותנו...).

פריט נוסף לו כדאי לתת את הדעת כאשר מדובר בריהוט חדר השינה הוא ארון הבגדים, וארונות באופן כללי. בחירה נכונה ומושכלת של ארונות לחדר השינה עשויה לסייע גם כן לחסוך במקום יקר ערך, ולנצל בצורה טובה בהרבה את החלל המוגבל העומד לרשותנו. לדוגמה, ארונות הזזה, אשר כוללים דלתות הנפתחות בהחלקה לצדדים, יכולים להיות נוחים ויעילים במיוחד מבחינה זו מכיוון שאינם מצריכים להשאיר את השטח שלפני הארון פנוי לצורך פתיחתו (כמו בארונות "רגילים" בהם הדלתות נפתחות החוצה). חשוב גם לבחור בארונות הכוללים חלוקה פנימית מגוונת המתאימה לדברים שברצוננו לאחסן – הן מדפים והן מגירות, שטח תלייה וחלל אחסון.

 

היכן לחפש ולקנות פריטי ריהוט יעילים לחדר השינה?

על מנת למצוא את המגוון הרחב ביותר של פריטי ריהוט "חכמים" ויעילים לחדר השינה, מהסוג שיסייע לנו לחסוך במקום ולנצל בצורה טובה יותר את שטח החדר, מומלץ קודם כל לחפש באתרי קניות ברשת. הכוונה לאתרים המרכזים מגוון מוצרים רחב, ביניהם גם פריטי ריהוט מסוגים רבים ושונים. שם ניתן למצוא לרוב לא רק את המגוון הרחב ביותר, אלא גם את המחירים הטובים ביותר והעסקאות המשתלמות ביותר. הן מבצעים וקופונים למיניהם והן רכישות קבוצתיות ומיני הנחות נוספות – את כל אלו נמצא באתרי קניות שכאלו אשר יאפשרו לנו לממן את פריטי הריהוט להם אנו באמת זקוקים עבור חדר השינה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע