chiddush logo

בחירות - המלצת בחירות - ובחרת בחיים !

נכתב על ידי משה אהרון, 30/8/2022

 בס"ד.

 ובחרת בחיים
-------------------------.
 אחיי אנחנו בסכנה גדולה, הולכת ומתממשת לעיננו הוויית כאוס נוראה של אובדן משילות מוחלט.
 אין דין ואין דיין  הפשיעה הפלילית והלאומנית  כבר הפקיעה מאתנו מחוזות שלמים : העם והארץ בסכנה גדולה
הנגב כבר הפך הפקר מוחלט הגליל בדרך  ופשיעת המרכז גם היא מתפשטת  כמחלה סופנית .
השכם והערב מפחידים אותנו בעניין  האיום האירני. ומה שחונק אותנו אלי מוות איטי ובטוח היא הפשיעה הפנימית הפלילית והלאומנית .
 המרקם העדין של חזון האתחלתא על סף התפוררות וזה כלל לא מוגזם . גם הסיוט שמכרו לנו כאילו ה"יהודית" דוחקת את ה"דמוקרטית" הוא הבל ורעות רוח. ההפך עוד מעט לא יהיה אפילו ניחוח של "יהודית" בגלל האובדן הדמוקרטי של שלטון החוק. 
חבל להתעורר עוד שנה , שנתיים או שלוש, להווכח שאחרנו את המועד ואין יותר מדינה לא יהודית ולא דמוקרטית . או שתהיה כאן "מדינת לבנון" שנייה
לנגד עיננו המצווה העיקרית בתורה לבחור בחיים  וחיינו האישיים והלאומיים בסכנה קרובה וממשית .
 תתעוררו אל תבחרו בשום מפלגה שלא תחרוט על דיגלה פיתרון דרסטי ומיידי של זו הבעייה.
 חייבים מיד להקצות 20 מליארד שקל להקמת שב"כ נוסף - פנימי ייחודי  לשמירת בטחון הפנים האזרחי והלאומי לצידו להקים משטרה נוספת חדשה שתעסוק אך ורק  בטיפול בעיית המשילות כאמור. ועל כל אלה ל"סרוט" מעט את עקרונות הדמוקרטיה הצרופים על מנת להציל את הדמוקרטיה לטווח ארוך ולוודא לדורות את המרכיב של ה"יהודית"
 שוב אנו כאנשים מאמינים אסור לנו להקל ראש במצב שנוצר . כבר עתה יש חבלי ארץ שאין בהם חיים ואפילו לא דריסת רגל. שלטון ההפקר חוגג בהם ובעיקר חמולות ששמו להם למטרה למוטט את המדינה מבפנים והם עושים זאת גם במסווה של  : "פעילות פלילית".
 בבקשה שקלו בדברים אל תבחרו בשום מפלגה שלא תבטיח טיפול מובנה בבעייה ותבטיח להקים שב"כ פנים לעשר שנים בלבד להחזרת המשילות . אנשים פוחזים וקצרי ראות "הרעיבו" את המשטרה והיא עתה מדוללת כח ואיכות  והיא אך קרקטורה מהלכת  ואין בידה להועיל בכלום .
וודאי לא ליתן מענה מידי דרוש. ושוב שום נושא שעל סדר היום אינו חשוב מעניין זה ולכן אל תבזבזו את מצוות הבחירות שלכם בעבור נזידי זוטות 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע