chiddush logo

לוח שנה משפחתי בשורש

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 28/8/2022

אתר שורש, אתר תוכן יהודי, מציע כבר שנים רבות משהו מיוחד במינו לשנה החדשה.... כלי להכנת לוחות שנה משפחתיים. אתם בטח כבר מכירים- מעניקים למשפחה, חברים, תורמים לעמותה או עמיתים לעבודה- לוח שנה לתליה, שמעוצב במיוחד לפי הצרכים שלכם. בשורש, כאתר שעוסק רבות בענייני לוח שנה עברי, יש לוחות שנה עבריים או לועזיים, שמכילים מלבד פירוט התאריכים וכדומה, גם את תאריכי האירועים האישיים שלכם... שנכנסים ללוח השנה באריך הנכון, ומופיעים בדיוק כמו כל אירוע שנתי אחר (כמו שיש "פורים", יש "יום נישואין לאבא ולאמא").

אבל כמובן, מה שמיוחד בלוחות השנה של שורש, הוא שניתן להוסיף להם תמונות משלכם, לכל חודש תמונה משלנו (וכן, הכל מסתדר אוטומטית נכון להדפסה- כאשר גוללים את החודש הבא, רואים את התמונה הנכונה...). אתם בוחרים תמונה לכל חודש, מעלים אותה לאתר, היא מצטרפת לתאריכים שלכם, והמערכת יוצרת קובץ PDF שמתאים להדפסה ונח לשליחה למי שרק תרצו... ונכון, יש את אלה שעושים את זה בפוואר פוינט, אולם, זה כמובן הרבה יותר נח להכין כזה בצורה אוטומטית ברשת, כאשר כל חישובי התאריך נעשים עבורכם...  והתמונה מצטרפת לכל חודש בצורה נכונה.

אבל זה לא עיקר החידוש של המערכת של שורש. עיקר החידוש הוא שאתר שורש, ואגף התאריך העברי של שורש, מציעים לכם להכין לוח שנה משפחתי המבוסס על תאריך עברי... (כלומר- החודשים הם החודשים העבריים, בצירוף הלועזיים ולא להיפך... וכמובן שהימים "זורמים" מימין לשמאל...).

המערכת מאפשרת יצירה של כמה סוגי לוחות- כזה עם החודשים ועם תמונה משפחתית בכל חודש. כאלה שמכילים גם את התאריכים שלכם וכן לוחות מוסדיים שבהם ניתן להכניס מה שתרצו ושלוח לתורמים או לקוחות של העסק.

כמובן שהעבודה על בניית לוח שנה שכזה, עם תאריכים מרובים, תמונות מגוונות ויפות ועוד ועוד חידושים, יכולה לקחת כמה ימים, ולכן זה בנוי כך שמקבלים קוד אישי, וניתן להיכנס שוב ושוב, להוסיף או לשנות תמונות, לגוון את התאריכים, ולשנות לוגו או סמל... ).  רק אחרי שסיימתם לגמרי והכל מושלם, ניתן להוריד את הלוח בפורמט PDF, כדי להדפיס אותו. איפה שתרצו להדפיס.

אז אם גם אתם, כמו רבים אחרים, רוצים לבנות לוח שנה שיתאים למשפחה שלכם, ואתם רוצים שהוא יהיה מבוסס על תאריך עברי, המנגנון של שורש מתאים לכם במיוחד... נסו אותנו.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה