chiddush logo

כך נראה היום עולם השיווק

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 2/8/2022

עולם השיווק שינה את פניו והוא נמצא היום במקום אחר לחלוטין מכפי שהוא היה בעבר.

אנחנו יודעים היום כי עסק שרוצה להצליח, חייב להשקיע, חייב לעבוד ולהתמקד ולא בתחומים בהם נהגו להשקיע בעבר. כי היום ההשקעה המרכזית צריכה להיות בעיקר בענפי המדיה השונים. ואנחנו לא מדברים כאן על עיצבו מוקפד של האתר או על תכנון של דפי נחיתה וכדומה שהם כבודם במקום מונח. אנחנו מדברים על השלב השני שבא אחרי העיצוב והבנייה של האתר.

קידום אורגני – זה מה שכל אתר צריך

למעשה אחרי שכבר יש לכם אתר, אחרי שכבר בניתם את הכלי המרכזי של הפרסום שלכם, אתם חייבים לחשוב איך וכיצד לגרום לכך שגוגל יעדיף אתכם על פני המתחרים, יבחר להציב אתכם במוקמות גבוהים יותר ביחס לאחרים ויעדיף את האתר שלכם על פני עשרות ומאות האתרים המציעים אף הם את אותו השירות.

אז אמרנו שכל אתר צריך את הקידום האורגני. לפני שנסביר על האופציה הנוספת של הקידום האפשרי שזהו הקידום הממומן, נסביר מה זה בעצם קידום אורגני ואיך זה עבוד בפועל.

קידום אורגני – לאט אבל בטוח

הקידום האורגני הוא קידום איטי שנעשה בצעדים עקביים אך בטוחים. אברהם בדוש הוא אחד מהמקדמים המוכרים כיום בשוק והא המומחה שמיטיב לכוון את כל מי שרוצה להביא את האתר שלו לקדמת הבמה. העבודה של מקדם האתרים מחייב את המקדם ללמוד טוב את האתר, להבין מה הוא רוצה להציע ולאן הוא רוצה להביא את האתר וכך להבטיח את הקידום שייעשה בצורה נכונה, עקבית ומקצועית לכל אורך הדרך.

כאשר הקידום נעשה על פי הכללים של גוגל ובהיצמד לכל החוקים של גוגל, אפשר להבטיח את הקידום של האתר.

קידום אורגני מוביל אט אט למטרה המיוחלת כאשר גוגל משתכנע כי אכן מדובר כאן באתר שיש לו את כל הסיבות לעמוד במקומות הראשונים. אם הקידום יישמר כל הזמן, המקום הטוב אף הוא ימשיך ויישמר.

מה זה קידום ממומן?

בניגוד לקידום האורגני, יש גם את הקידום הממומן. בעזרת קידום ממומן אפשר להגיע תוך שניות ספורות למקומות הראשונים של גוגל.

אבל כאן זו לא תהיה ממש חכמה גדולה. כי כדי להגיע למקום הראשון של גוגל בצורה הזו של קידום ממומן צריך פשוט לשלם. ברגע שאנחנו משלמים לגוגל עבור הקידום הוא יציב אותנו מיד במקום הרצוי וכל מי שיחפש שירות או מוצר שאנחנו מציעים, יראה אותנו מיד בלי הרבה חיפושים.

אז אם זה כל כך פשוט, למנה שלא נשעה את זה כולנו? למה לנו להתעייף על קידום אורגני? אז כאן חשוב להבין כי יש הבדל מהותי בין הקידומים השונים כאשר קידום ממומן הוא גם יקר יותר, גם כזה שלא כל הגולשים יסתמכו עליו וגם כזה שלא מוכיח את עצמו לאורך זמן.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע