באורו של עולם -אהרון, המוכשר יותר לשלום ולפשרה
נכתב על ידי משה אהרון, 11/2/2022
"ואתה הקרב אילך את אהרון אחיך"
שבעניין אורו של עולם מידת הדין צריך שתתקופף למידת הפשרה , הרחמים והחסד
שכך גם מאוחר יותר עולה משלוש עשרה המידות .
לפיכך אתה משה לוקח אילך שמן ומי שמתרגם השמן לאור הוא אהרון שהוא הוא כאיש השלום ישא על ליבו חושן המשפט עם הסנרגיה האלוקית של שמות בני ישראל
אשר על כן החושן - חושן המשפט על ליבו וגם הפלא של האורים והתומים .
למרות שצפוי הוא אהרון בגלל תכונה זו להיכנע ולתת את ידו לחטא העגל.
מי שקיבל תורה מפי הגבורה מתקשה לעיתים להתכופף למען השלום.
הממשק עם מדת הדין המוחלטת ממלאת ומעכבת.....
לפיכך צווה משה : "הקרב אילך את אהרון אחיך".
שציווי הוא שתמיד יהא כח הפרשנות הפחות מחמיר,יכריע ויהא כנותן הטון.
בבחינת האמת והשלום אהבו לבסוף השלום תמיד חייב להכריע .
וכי לא בכדי,כל התורה השווה לחושן ודווקא בחיבור עם כלל שמות ישראל .
תהא על ליבו של אהרון כאמור ביחס וביחד עם כלל ישראל .
יסוד נוסף זה של תורה ועם ישראל ,מצוי היה יותר באיש השלום - אהרון הכהן.
משה אהרון
להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
דיונים - תשובות ותגובות (0)