chiddush logo

עישון וטיפוח העור

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 15/9/2021

 אין ספק כי עישון הוא אחד הדברים המזיקים ביותר, אם בעבר עיקר הנושא סביב העישון היה בגלל העלות הכלכלית הגבוה שלו, היום המודעות הרבה שיש לנזקי העישון עדיין לא גורמת להפחתת כמות המעשנים. אחד הנזקים הכבדים ביותר שגורם העישון הוא יצירת קמטים ופגיעה בעור הגוף ובעור הפנים.

טיפוח העור הוא תחום חשוב ביותר ברפואה. זה לא רק לשמור על בריאותכם, אלא גם מפתח את הקוסמטיקה שלכם. זה השילוב של פעולות לשיפור הבריאות ולשיפור היופי שמשאיר את העור שלכם נראה נפלא לחלוטין. אם אתם רוצים להפוך את העור לעמיד בפני קמטים, השתמשו תמיד בקרם לילה. למה? כי קרם לילה מכיל מרכיבים מרוכזים במיוחד שעושים את כל התיקונים וההתחדשות שהעור שלכם צריך. הקפידו תמיד להשתמש בקרם לילה שעתיים לאחר הטיפול מכיוון שכאן הטיפול באמת נכנס לתוקף. אחד הקרמים המומלצים ביותר הוא מבית נילס יארד שנחשב לפורץ דרך בתחום הקרמים לילה לטיפוח העור.

מהו קרם הלילה הטוב ביותר עבור כל אחד ואחת? זה יהיה תלוי בסוג העור שלכם ובצרכים הספציפיים שלכם, אבל להלן כמה הנחיות. חפשו קרם לילה שאינו שומני ואינו יבש. קרם הלילה הטוב ביותר משפר את תהליך הריפוי והניקוי כך שעורכם לא יראה שמנוני או יבש. הוא צריך גם להכיל את המרכיבים הפעילים והחיוניים ביותר, כך שהעור שלכם באמת יכול "לזרוח" בשילוב עם בריאות. הוא עדין בהרבה על העור ולכן אין כמעט סיכון שהעור יתגרה או ההתפרצויות הרגילות שפקדו אותנו במהלך היום. קרם הלילה הטוב ביותר מתקן את הנזקים שהשמש, הזיהום והלחץ גרמו לעור שלכם. אז הקפידו תמיד להשתמש בקרם לילה.

חלק מהמרכיבים הטובים ביותר שיש לחפש בקרם לילה הם דבש פעיל מאנוקה, חמאת שיאה, שמן מור ושמן אבוקדו. אלה הם מרכיבים חיוניים שיכולים להועיל לעור שלכם לעומק ולגרום לכם להיראות צעיר הרבה יותר שנים.

דגשים שיש לקחת בחשבון בשימוש בקרם לילה

·         אין להשתמש בקרם לילה אם אתם מעל גיל 30. לעור שלכם יש צרכים שונים מאשר לפני שמלאו לכם 30. העור שלכם זקוק לזמן ולנסיבות המתאימות כדי להחיות את עצמו. קרמי הלילה לא יעבדו מצוין עבור מי שהם כבר בשנות ה -30 לחייהם.

·         אם אתם משתמש בקרם ללא מרשם לקבוצת הגיל שלכם, יש סיכוי טוב שהוא לא עשוי עם כל המרכיבים הטבעיים. אם הקרם שלכם מכיל כימיקלים כמו ניחוחות, מסיר סולפטים ופרבנים, אסור להשתמש בו. חומרים אלה אינם טובים לעור שלכם ועלולים לגרום לגירוי, אדמומיות וסרטן אפשרי.

·         לעולם אל תשתמשו בקרם לילה עם חומר ניקוי או סבון קשים. מוצרים אלה יכולים להסיר את השמנים הטבעיים של העור שלכם ולהשאיר אותו יבש ופגיע לחיידקים ולכלוך. שימוש במוצר טבעי הופך אותו לבטוח ועדין הרבה יותר על העור שלכם.

·         אם אתם יכול למצוא קרם לילה המכיל את כל המרכיבים הטבעיים בריכוזים גבוהים, או גם קרם יום, לכו על זה. ככל שהמרכיבים טבעיים יותר, כך טוב יותר לעור שלכם. זכרו כי להיות עדין על העור הוא המפתח לעור יפה וזוהר.

·         אמנם הרבה יותר קשה למצוא קרם לילה טבעי 100%, אך שווה להתאמץ למצוא אותו. העור שלכם מתחדש במהלך הלילה, ושימוש בקרם לילה טבעי יכול להועיל מאוד. חפשו מרכיבים כגון חמאת שיאה, שמן אבוקדו, דבש מנוקה פעיל וכמו שציינתי למעלה, כמה קרמי לילה מדהימים שיכולים לעזור להילחם בעור מזדקן.

 

לקבלת קרמי הלילה הטובים ביותר, הם מכילים מרכיבים המתייחסים לשלושת הגורמים העיקריים להזדקנות העור. אובדן הקולגן והאלסטין, הירידה בחומצה ההיאלורונית ופגיעה ברדיקלים חופשיים הם הגורמים העיקריים להזדקנות. קרם לילה טוב נגד הזדקנות יכיל מרכיבים שיכולים לעזור לעורר צמיחת תאים חדשים כך שעורך יישאר מוצק יותר. הם צריכים גם להכיל מרכיבים שחודרים עמוק למטה כדי לסייע בריפוי העור שלך.

כל כך הרבה אנשים לא מבינים שכדי למצוא את קרמי הלילה הטובים ביותר, כדאי לחפש קרם לילה המכיל מרכיבים המכוונים לשלושת הגורמים העיקריים להזדקנות העור. קרם לילה יעיל יחיה את עורך וישאיר אותו רענן ומתחדש.

רוצים לקבל מגוון של קרמי לילה איכותיים של המותגים המובילים, יכולים לבקר באתר של דיל קוסמטיקס המציעה לכם מגוון של מותגים מובילים ואת כל מה שעור הפנים שלכם זקוק לו במקום אחד.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע