chiddush logo

גני אירועים כשרים במרכז

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 3/8/2021

במרוצת השנים חלו שינויים רבים בעולם האירועים. אם בעבר אנשים הסתפקו באירועים צנועים וסולידיים, הרי שבעת העכשווית, במיוחד על רקע המגיפה העולמית ששינתה את סגנון החיים, כולם מחפשים להפיק את המיטב מההזדמנות, לחגוג ובגדול.

שינוי משמעותי ניכר במיוחד בכל הנוגע לאולמות וגני אירועים כשרים, כשבעבר התפיסה הרווחת לגביהם היתה שהם מציעים פחות מהבחינה הקולינארית והחזותית.
אבל תשכחו ממה שהיה, כיוון שבשנים האחרונות התחוללה מהפכה באולמות וגני אירועים כשרים!
ממקומות לאירועים שנתפסו "חיוורים" או הציעו מאכלים סטנדרטיים ועיצוב פשוט, הפכה זירת האירוע הכשר למרגשת ומפתיעה ובעיקר – מושקעת.
המוקדים לאירועים כשרים הם לא מה שהיו פעם ולאט לאט אך בהתמדה צמחו אולמות וגני אירועים מהסוג הכשר ומהסוג החדש.
גני אירועים כשרים במרכז באווירה אחרת.
מהן המגמות הבולטות היום בגני אירועים כשרים וכיצד תבחרו את המקום הנכון עבורכם לחגיגה?

תפאורה, אווירה וקונספט
המקומות החדשים לאירוע כשר מאופיינים, לפני הכל, בתכנון אדריכלי מיוחד ששם דגש על הפרטים הקטנים ביותר ומציעה אווירה מרעננת. ניתן לראות, למשל, גנים בסגנון של כפרי נופש המשלבים בין מרחב פנימי, סגור ומקורה ושטח חיצוני המחולק לפי נושאים, מטופח בצמחייה שופעת, ריהוט מודרני ואלגנטי, תאורה מתקדמת ומערכת סאונד משוכללת.
טכנולוגיה שביחד עם חשיבה עיצובית עושה הבדל גדול בתחושה של המוזמנים וכמובן של בעלי השמחה. מקומות מרהיבים ופוטוגניים להפליא שבעבר נראו רק בחו"ל ובהחלט לא בזירת האירועים הכשרה ומנתקים את האורחים מהשגרה ומכניסים אותם לתוך אווירה של עולם מופלא לאירוע בלתי נשכח.
העיצוב החדשני שמאפיין את עולם האירועים הכשר במתכונתו העכשווית בא לידי ביטוי גם בשימוש מיוחד בטבע, צמחייה עשירה, בריכה אקולוגית בגנים פתוחים, מעבר דקורטיבי לחופה, מקומות ישיבה אלטרנטיביים, חופה על המים ועוד אפקטים ואלמנטים שממנפים את האירוע לגבהים חדשים.

חוויה קולינארית כשרה מהדור החדש
נקודת התורפה של אירוע כשר היתה טמונה באוכל הכשר, שבעבר היה מצומצם או חסר מעוף.
היום השפים היצירתיים מציעים באולמות וגני אירועים כשרים את מיטב הגסטרונומיה מבוססת על חומרי גלם איכותיים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר מוגשים בפרזנטציה מעניינת ווריאציות מתוחכמות, שממציאות את האוכל הכשר מחדש.
מדובר באוכל ברמה של מסעדות שף או מלונות 5 כוכבים, מבחירת הרכיבים העונתיים דרך עבודה עם הספקים הטובים ביותר, מטעמים ומעדנים מפתיעים לאורך כל הסעודה. מנות ראשונות ונשנושים שמוגשים בתחילת האירוע, עיקריות מושקעות בכל הממדים ועד קינוחים שימתיקו את האירוע.
התפריטים עשירים כך שיש הרבה ממה לבחור ולגבש עבור האירוע שלכם את הקו הסגנוני והקולינארי המבוקש, לפי התקופה, העונה, הזמן של האירוע (צוהריים או ערב) ואופי האירוע (מנות קלילות לצד מנות ממלכתיות). כמו כן, מנות מסורתיות שמוגשות בטוויסט מלהיב יחד עם מנות מ"העידן החדש", כך שהאוכל הכשר של פעם נשכח מאחור ומחליף אותו אוכל כשר יצירתי, מעניין ולא פחות חשוב מזה – טעים.

כיצד לבחור גן אירועים כשר במרכז?
בבואכם לבחור גן אירועים כשר במרכז שיעמוד בציפיות ויפתיע אתכם ואת האורחים, חפשו מיקום נוח להגעה מהבחינה הגיאוגרפית. התייחסו לרעיון ולחשיבה שהושקעה במקום, לשטח כך שיתאים לתכולת האירוע לפי מספר המוזמנים.
שימו לב כמובן לחלוקה לאזורים לפי נושא כמו בית קפה, בר, יריד אוכל עולמי המשלב מאכלים ממגוון סגנונות, יחס אישי ומקצועי ואוכל ברמה הכי גבוהה שיש.
תוכלו לבחור את המקום על פי המלצות וחוות דעת והתרשמות אישית מתמונות, סרטונים וביקור במתחם. זכרו - מגיע לכם את הטוב ביותר שאפשר למצוא היום בגן אירועים כשר!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה