chiddush logo

סגולה להפקד - ילדים

נכתב על ידי אביהו ח, 14/10/2012

 

סגולות מקוה סאטמר – ''זכותא דרמא'', בבית שמש

http://mikve.net/content.asp?pageid=528

 

 

כפי שסופר למקוה. נט מפי הרב רוזנברג - רב המקוה

רחל עבדה כקופאית באחת מהסופרים בבית שמש.
11 שנים היא לא נפקדה. בני הזוג נסעו לערים רבות בעולם בבלגיה ובארה"ב – ללא הועיל.
פנו אליה שתבוא לעבוד במקוה כיון שיש בכך סגולה להפקדות. רחל לא היתה מעוניינת. לבסוף היא השתכנעה והחלה לעבוד כבלנית במקוה, יומיים בשבוע.
באחד הלילות בהם עבדה , פנתה  אל רחל אשה בשעת לילה מאוחרת בבקשה שתפתח את  המקוה ותאפשר לה לטבול, כיון שבעלה מגיע במפתיע ממקום רחוק.  רחל הגיעה במיוחד ופתחה את המקוה, אלא שאז הודיעה האשה כי בעלה מנוע מלהגיע הביתה והיא לא תבוא.
בשעת לילה מאוחרת הגיע בכל זאת בעל האשה וזו פנתה לרחל בבקשה להטבילה בכל זאת. רחל לא הססה היא פתחה בחפץ לב את המקוה והטבילה אותה.
באותו זמן רחל עמדה לעבור טיפול פוריות אצל פרופ' משיח. הפרופ' עשה בדיקות ואמר שאינו מבין מה הולך כאן, משהו לא תקין.. הוא ביקש מרחל לעשות בדיקת הריון והתברר שהיא בהריון ללא כל טיפול.


הרופא חרץ בעטו איקס גדול על התיק ואמר כי רק אצבע אלוקים היא זאת. שנה בדיוק לאחר שהחלה רחל לעבוד במקוה, חבקה רחל בן. לאחר לידת הבן היא ביקשה להמשיך בטיפולי ההפריה, אך נכנסה להריון ספונטני וילדה עוד בן וכעת עוד בת. רחל ממשיכה לעבוד במקוה גם כיום, פעמיים בשבוע.
רחל סיפרה לשכנה שלה מאותו רחוב – בלהה, אשר 7 שנים היתה עקרה כי יש סגולה לעבוד במקוה.


בלהה החלה להתנדב בקיפול כביסה במקוה ואחרי שנה ילדה תאומות.
בלהה עבדה בבית ספר יחד עם מרים, אשר לא נפקדה 12 שנה. למרים היתה בעיה של מחזור שהופיע רק פעם ב 4-5 חודשים, כל הטיפולים לא הועילו. בעלה כבר אמר נואש והביע את רצונו להתגרש. בהמלצתה של בלהה מרים התיצבה להתנדבות במקוה. מאז המחזור הגיע מדי חודש וביום השנה מאז החלה לעבוד במקוה היא נכנסה להריון. גם שרה אשר התנדבה לקפל כביסה במקוה, נפקדה בבת אחרי 8 שנות עקרות.


את המזל הטוב והסגולה במקוה ניסו נשים נוספות עם בעיות אחרות כך לדוגמא:
לאה אשר ארבע מילדיה לא מצאו שידוך ובת נשואה נוספת השוהה בארה"ב-לא נפקדה, השתכנעה אחרי מאמצים מרובים של הרבנית להתנדב במקוה. לאה החלה להתנדב מדי מוצ"ש כבלנית ותוך שנתיים חיתנה את כל ילדיה ובתה ילדה בת.

 

תגיות:

סגולה לילדים.

סגולה להפקד בבנים.

פריון.

להביא ילדים לעולם.

פריה ורביה.

 

יהי רצון שזכות הכנסת תוכן זה תעמוד לזכות אימי היקרה יפה ברכה בת רבקה ותזכה להתברך בחיים טובים וארוכים ונחת רוח מכל יוצאי חלציה וימלא ה' יתברך את כל משאלות ליבה לטובה ולברכה בטוב הנראה והנגלה ונאמר אמן כן יהי רצון נצח סלה ועד.



להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע