chiddush logo
נכתב על ידי אביהו ח, 17/6/2012

 

ב"ה

טבלה לחלוקת לימוד הזוהר ל-45 משתתפים.

טבלת חלוקת הזוהר ל-ארבעים וחמש משתתפים להורדה.

 

לחברים באשר הם מיטב הברכות,

מעבר לאמור מטה, ראוי לציין כי הלימוד הנעלה ביותר לעילוי נשמה הינו לימוד זוהר כמובא בחיד"א (עבודת הקודש) וכן בספרו של הרב המקובל רבי יהודה משה פתיה זצוק"ל זיע"א 

 http://www.hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=34998&pgnum=1

https://www.hidush.co.il/hidush.asp?id=1614

לכן טוב להוריד את הטבלה ללימוד זוהר מחולק ולהעביר את הטבלה ליהודים שילמדו זוהר לעילוי נשמה, הטבלה מחולקת ל-45 משתתפים והיא למעשה מחלקת את כל הזוהר לרבות תיקוני הזוהר וזוהר חדש.

נזכיר שוב העלוי נשמה הגדול ביותר לנפטר הוא לימוד זוהר!

בפרט ע"י זוהר עם הביאור מתוק מדבש שניתן להבין את אשר לומדים,  

ובאם רוצים להנציח יהודי שנפטר הטוב ביותר לתרום זוהר עם הביאור מתוק מדבש (סט גדול ולא בנוני, כראוי לבית מדרש)  לבתי מדרש שאין להם את הזוהר עם הביאור מתוק מדבש - ויש לרשום על הסט (בדף הראשון בכרך אחד) נתרם לעילוי נשמת פב"פ (ירשום את שם הנפטר ושם הוריו ותאריך פטירתו העברי וטוב להוסיף: יהי רצון שזכות הלימוד תעמוד לעילוי נשמתו אמן).

הסט מגיע עם שליח עד הבית (משלוח חינם!) ניתן בתשלומים נוחים מאוד של 28 ש"ח,

ראוי להוסיף מכוון שמדובר ב-23 כרכים - זה דורש מדף שלם (לפחות) יש לתאם עם גבאי בית הכנסת האם זה בסדר מבחינת בית הכנסת לתרום סט זוהר (יש להסביר לו שמדובר על סט 23 כרכים).

והכי טוב שילמדו הילדים של הנפטר וקרובי משפחתו תורה לעילוי נשמתו ויעשו מצוות וצדקה לעילוי נשמתו.

 

לְהָנִיחַ בְּרָכָה אֶל בֵּיתֶךָ:

שלום רב, ברצוננו לשתף אתכם בדבר טוב ומיוחד הנעשה בעירנו רחובות, אנו קבוצת יהודים הלומדים את כל ספר הזוהר באופן מחולק, כל יהודי מהקבוצה מקבל טבלה (מעבר לדף) המחלקת את כל ספר הזוהר לרבות תיקוני הזוהר והשמטות הזוהר) ל-45 משתתפים, מהרב אברהם אסולין שליט"א, מכסת הלימוד נלמדת ע"י כל אחד מהמשתתפים בזמנו הפנוי, הלימוד בגרסא (קוראים רק את לשון הזוהר) או בעיון (קוראים את לשון הזוהר והביאור) עפ"י רצון הלומד, למרות שהלימוד בהבנה עדיף ובפרט ע"י הביאור "מתוק מדבש" שהוא ביאור על כל ספרי הזוהר לרבות תיקוני והשמטות הזוהר, מפוסק ומחולק לקטעים מילה במילה ודף על דף בדרך קל וקצר למען ירוץ הקורא בו בלי מכשול, מלוקט ומבורר ממפרשי הזוהר הקדמונים זיע"א וביאורו קצר וקל להבנה ובשפה השווה לכל נפש.

את מכסת הלימוד כל אחד מהמשתתפים מסיים בתוך חודש ימים והסיום נערך בבית הכנסת: "אור לגיל", ברחוב ההגנה ברחובות (רצוי, אך לא חובה להגיע לסיום), לסיומי הזוהר הנעשים בכול חודש מגיעים רבנים המוזמנים ע"י הרב אברהם אסולין שליט"א, נאמרים דברי תורה, וקהל המשתתפים מאוד נהנה, לאחר הסיום כל אחד מהלומדים עובר ללמוד את הקטע הבא בטבלת הלימוד, ובכך מלבד שבכול חודש כל הקבוצה מסיימת את כל הזוהר כל אחד מהמשתתפים זוכה לסיים את כל ספר הזוהר כל 45 חודש בעצמו לרבות תיקוני והשמטות הזוהר.

עצם הידיעה כי יש לסיים מכסת לימוד בתוך חודש שלם מהווה תמריץ והזמן מנוצל יותר.

גם אתה יכול לזכות ולהצטרף ללימוד הזוהר ניתן לקבל פרטים אצל אביהו 08-9143442 (בימים א-ה, בין השעות 8:00-12:00 לפנה"צ).

יהי רצון שזכות רשב"י וחבריו תעמוד לכולנו ולכל בית ישראל להתברך בגאולה שלמה ברחמים.

זוהר עם ביאור מתוק מדבש 23 כרכים מפוארים, תשלומים נוחים מאוד, (במידה ותצינו כי הפניה נעשית ע"י פרסום "רחובות הנהר" תקבלו משלוח חינם עד הבית לכל חלקי הארץ): 02-8010000, 057-3112526

על מעלת לימוד הזוהר: http://www.ha-zohar.net/ZOHAR_erko.htm

http://hazohar.net/

 

 

 

 

  

 

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (1)
שניאור (3/2/2015)
היום יום ההילולא של רבי דניאל פריש מחבר הביאור מתוק מדבש על הזוהר הקדוש - זכר צדיק לברכה זכותו תדן בעדנו ובעד כל ישראל אמן ! על אופן לימוד הזוהר - ניתן לקבל פרטים גם ב- 02-5022233 במרכז מתוק מדבש
ציורים לפרשת שבוע