יציאת המאסר של הריי"ץ ג' תמוז
ומסוף היבגצייה הלך לקוסטרמה (תולדות הריי"ץ):
דע שיש נחשים טובים למעלה בעליונים שמפנים זבלים והם מפנים את הזבלים ישר מנקודת הטורף ושמשבשים להם את העבודה יש בג ביציאות הצואה וזה בחינת עניין יבגצייה ויש נחשים רעים שמזהמים את חווה בעריות הנקראות בפי העם נקודת הטורף הנשית קוס וזה בחינת עניין קוס – תרמי כלומר התאווה לחמימות התרמית של נקודת הטורף הנשית של האשה כי הבעל דבר כנגד הריי"ץ השתמש בכול האמצעים להשחית את עבודת ההתפנות התקינה בעליונים ולזהם במלכות הזנות שהייתה שם ברוסיה שטוענת שהאשה ותשמישה היא משאב חברתי נגיש לכול דורש
והיו מקימים שם פוליט –בירו שהוא עניין פעולת בעיר שהיו מקלקלים עם תאוות האכילה ויונקים את החיות דקדושה בעליונים של ישראל ומשתמשים בה להזיק את ישראל והיו מייחדים על זה בכשפיהם בסעודה ראשונה לחבל ליצחק אבא קדישה בכוונות סעודה ראשונה לפרוק דינים קשים של חבלי משיח.
וככה פעלו עם שלושת היצרים הבסיסיים באדם ושלושת הנקבים הפעילים שלו פה טורף קדמי וטורף אחורי להשחית את הצינורות בעליונים על ידי תאוות משגל אכילה וההתפנות אך החסידים על הרבה דורות פרקו להם את כול הכשפים והריי"ץ בסוף יצא מזה בשלום והקומאניזים גם בסוף התפרק.