chiddush logo

שבע מצוות בני נח

נכתב על ידי אביהו ח, 19/5/2020

 בורא העולם ומנהיגו מסר את תורת האלוהים לעם ישראל במעמד של מליוני בני אדם אשר קיבלו את תורת האלוהים.


ואותו יום נחגג בכל שנה בעם ישראל בחג שבועות.
כלומר החל מקבלת התורה באופן עקבי בכל שנה עם ישראל חוגג ומודה על כך שהוא קיבל את תורת האלוהים.

יש עדויות ופפירוסים לפני אלפי שנים המעידים על יציאת עם ישראל מארץ מצרים ועל אמיתות תורת עם ישראל תוכלו גם לקרוא על ההוכחות שעם ישראל קיבל את תורת האלוהים בספרי הרב זמיר כהן בשפה האנגלית וכן באתר של הרב יוסי מזרחי בשפה האנגלית.

על פי תורת האלוהים כל בני האדם מחויבים בשבע מצוות בסיסיות והאלוהים אשר ברא את השמים והארץ ואת כל אשר בם הבטיח בתורתו שבוא ינתן שכר טוב לכל מי שיקיים את שבע המצוות.

המצוות נקראות גם שבע מצוות בני נח והם נתנו לכל בני אדם ללא הבדל בין גזע למין.

1. הציווי הראשון הוא איסור עבודה זרה - חל איסור להתפלל או להקריב תקרובת או להאמין בפסל או בנשמה או במלאך  - לפי תורת האלוהים כל מקום שיש פסל כמו בודהה במקום הזה יהיו רק צרות ועוני ומחלות והברכה לא תהיה לעולם במקום שיש תקרובת לפסלים ואמונה בפסל או אמונה בחפץ  או אמונה בפרה קדושה כל הדברים האלו נקראים בתורת האלוהים בשם עבודה זרה ואינם מועילים ורק גורמים צער לבני האדם אשר מאמינים או מתפללים לדברים דוממים או לחיות.

האמונה היא רק בבורא העולם ומנהיגו.

2. הציווי השני הוא אסור לזלזל בכבוד בורא העולם המעניק חיים לעולם וברא נבראים להיטב עימהם.
האיסור להוציא מהפה אימרות שיש בהם זילזול בבורא העולם נובעת גם מהרעיון שאדם צריך להיות אסיר תודה שבורא העולם ברא בשבילו את השמים והארץ את הצמחיה והפירות והעופות והחיות שהכול נברא לפני האדם ולכבוד האדם.

3. הציווי השלשי הוא איסור שפיכות דמים - כלומר האדם כיצור אנושי חלה עליו החובה לכבד את החיים שלו ושל אחרים כמו כן חל איסור לעשות המתת חסד, הפלה של עובר התירו רק במקרים מסוימים, חל איסור לגרום צער  והשפלה לאדם אחר.
וחל איסור לשעבד אדם אחר בצורה מבזה ומשפילה, על פי תורת האלוהים צריך לכבד כל אדם שהרי חביב אדם שנברא בצלם האלוהים.

4. הציווי הרביעי הוא איסור גזל - חל איסור על האדם שהוא יציר כפיו של בורא העולם לגזול אדם אחר האיסור חל על כל סוגי הגזל לדוגמא: אסור לגזול את הכסף של אדם שעבד אצלך או אסור לגזול אישה הנשואה לאדם אחר או קרקע או בגד או אוכל ואפילו לטעום מאכל בחנות כאשר אתה יודע שאינך מתכוון לקנות אותו. 
הגזלה גורמת צער לאדם הנגזל וצער זה יחזור ויפגע או בגלגול זה או בגלגול אחר באדם הגוזל.

5.  הציווי החמישי הוא איסור גילוי עריות כלומר חל איסור על האדם לקיים יחסים אינטימיים עם קרובי משפחה כמו אימו או אחותו וכן אסור לקיים יחסים אינטימיים עם חיות או בהמות או בין גברים כמו כן על פי תורת האלוהים אסור לגרום גירוי מיני לבני אדם אחרים אברי המין נועדו בכדי לפרות בעולם ולא לגרום גירויים ולכן אסור להכניס לאינטרנט סרטונים הגורמים לגירוי  
האדם ומורידים את נשמת האדם מטה ופוגעים בו רוחנית.
הכלל הוא ככל שהאדם מקדש את עצמו יותר הוא מתקשר יותר לאלוהים.  
   
6. הציווי השישי הוא איסור אכילת אבר מן החי - כלומר חל איסור לאכול עוף או דג או חיה שהם עדין חיים כמו כן תורת האלוהים אוסרת להרוג חיות או בהמות או עופות באופן אכזרי המתתם לצורך אכילה מחייבת מינימום צער וזמן ההריגה צריך להיות קצר ככל האפשר והעיקר לא לגרום לצער מיותר לחיות.
הדבר משפיע גם על מידות האדם בכדי שהאדם יהיה טוב יותר עליו לגלות חמלה וחסד כלפי כל היצורים בכדור הארץ.
משה רבינו גילה חמלה גם לגבי דברים דוממים.   

7. הציווי השביעי הוא מצוות דינים – כלומר הקמת מערכת משפט אשר תהיה רשות שופטת  ותהיה צודקת והוגנת כלפי בני האדם, השופט אסור עליו לשפוט לפי מראה עיניו או לפי תחושות, המשפט צריך להתבסס על עדויות מוצקות וכל משפט צריך להתנהל ללא שום קשר למצבו של הנאשם.
יש משפטים המחייבים ענישה קשה כמו פדופילים ורצח.

על פי תורת האלוהים מערכת המשפט חייבת לאכוף גם את שבע מצוות בני נח כלומר המצוות שנכתבו לעיל.

על פי תורת האלוהים קיום ציווי האלוהים גורם לשמירת העולם ממחלות ומגפות ואסונות טבע ומשפיעה ברכה והגנה לעולם  ולבני האדם.

האמונה באל אחד גורמת לחיבור בין הלבבות.
 

ניתן ומצווה להעתיק ולהפיץ תוכן זה בכל השפות.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע