chiddush logo

אז מי אמר שאי אפשר להיות יפה וחסודה?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 28/2/2018

חס וחלילה, חס ושלום ושהשם ישמור ורחמנא לצלן!!!! אבל אנחנו אומרות שהצניעות צריכה להגיע אחרי השיק ולא לפניו. אל תיבהלי ממשפט הפתיחה הזה כי תיכף נסביר איך הצניעות והשיק לא חייבים לבטל אחד את השניה ודווקא לחיות בהרמוניה לעבר השמלה המושלמת שלך. בכמה משפטים, אנחנו הולכות להסביר לך בדיוק, איך אפשר להיות יפה ולהישאר חסודה.

 

קודם כל- תפתחי את הראש, אם חשבת שבגלל שאת דתיה את צריכה ללכת ולחפש שמלת כלה צנועה במקומות שמוגדרים ככאלה, את טועה ובגדול! דווקא מעצבת (גירל פאואר) טובה ואיכותית ששואבת השראה בלי פחד מעולם האופנה והמודרניות של היום תוכל להיות זאת שתתאים לך את השמלה הכי שיקית, מהממת ומושלמת שתתאים למידות צניעותך. החיבור של צניעות עם עולם האופנה של היום הוא לא מילה גסה, יש כל כל הרבה בדים וגזרות שיכולות לשרת אותך בצורה מופלאה, את רק צריכה את אשת המקצוע שתסייע לך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר ובשביל זה היא צריכה להיות אשת העולם הגדול ואחת שלא מפחדת להסתכל ולראות מה חדש ומה עולם האופנה מציע לך.

 

כעוסקות בתחום שמלות הכלה מזה 17 שנה, אנחנו יכולות להגיד שמאוד שכיח לנו לשמוע את המשפט:

״אני לא רוצה נצנצים״ , אחד הפטישים שלנו הוא לשבור מיתוסים! את תתפלאי לשמוע שדווקא מה שלא חשבת שתאהבי יכול לשלוח את חץ קופידון היישר לליבך. הכל תלוי באיזו איכות בדים משתמשים וכיצד יוצרים את התחכום המרומז כך שתישארי צנועה וחסודה אבל בראש ובראשונה מלאה בשיק ובסטייל.

 

אפשר להגיד שהחכמה בעניין עיצוב שמלה צנועה הוא שהשמלה תהיה טבעית בצניעותה, משמע, השמלה לא צריכה להראות שהיא נעשתה עבור בחורה דתיה אלא שתהיה יפה בפני עצמה.

טיפ מאוד חשוב כדי ליצור את המראה הזה, במידה ואת בחורה שהיא דתיה לאומית, אפשר להשתמש בשקיפות של בד, לשחק עם אורך ונראות השרוול שמאוד יכול להוסיף ולהחמיא לשמלה. ואם כבר מדברים על שרוולים! הידעת ששרוולים יוצרים מראה של מותן צרה יותר? הכל הודות לתורת היחסות של איינשטיין:) השתמשי בכוח הזה ודעי לנצל אותו לטובתך. אם את בחורה חרדתית, האתגר הוא אולי יותר גדול אבל לגמרי אפשרי. קייט מידלטון, קייסריות ונשים מהמעמד המאוד גבוהה נוהגות ללבוש שמלות מאוד צנועות שנראות מלכותיות. אפשר להשתמש באלמנטים תקופתיים של תחרה וצווארון ארוך

כדי לעצב עבורך שמלה מושלמת הכל תלוי בגזרתך וטעמך האישי.  

 

בקיצור, יקרה שלנו. מה שאנחנו אומרות זה שאת ממש יכולה לעוף על עצמך ללא חשש כי צניעות היא לא מגבלה אלא אם כן רואים אותה ככזו. כן חשוב שתעשי את הבחירה הנכונה עבורך לגבי הצוות שילוווה אותך בתהליך עיצוב השמלה, שתיהי יפה, שתרגישי בנוח וגם תישארי צנועה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע