chiddush logo

האם שווה לקנות אופני ספינינג חדשים?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 10/6/2024

חדש או יד שניה זו שאלה ששואלים את עצמם הרבה אנשים בישראל, מסיבות שונות. יכול להיות שזו מודעות גבוהה לאיכות הסביבה ולחשיבות השימוש החוזר. יכול להיות שזה הרגל של חיסכון שירשנו מסבא וסבתא שזכו לחיות את תקופת הצנע. ויכול להיות שזה בגלל המחירים הגבוהים של מוצרים מיד ראשונה בישראל. בעוד שישנם מוצרים רבים שאין בעיה לרכוש מיד שניה, הרי שדווקא אופני ספינינג זה משהו ששווה, שלא לומר חובה לרכוש חדש מהחנות.

אנחנו לא כאן כדי להתווכח עם אף אחד, אבל אנחנו בהחלט כאן כדי לעזור לכם להגיע להחלטה נבונה ומושכלת, ולצורך כך צריכים לקחת בחשבון נתונים. כל החלטה של רכישה דורשת מחקר שוק קצר, ובשביל לחקור משהו, צריכים להבין את הפרמטרים שיש לקחת בחשבון לצורך השוואה ואיסוף הנתונים הרלוונטיים.

איזה פרמטרים לקחת בחשבון בבחירת אופני הספינינג שלכם?

1.      בטיחות – הבטיחות באה לפני הכל, כי עם כל המוטיבציה והרצון, הזמן הפנוי והבחירה להיכנס לתחום ולהתמיד בכל הכוח, אם חס וחלילה נפצעתם, פתאום אתם לא יכולים לעשות כלום, בטח שלא ספינינג, ואם זו פציעה חמורה, אולי בכלל תושבתו לזמן מה. פעילות הרכיבה בספינינג היא אחת מהפעילויות העצימות האינטנסיביות ביותר שיש. כמות האנרגיה הקינטית המושקעת בפעילות זו היא פשוט עצומה, ולאורך זמן רב, מה שאומר שהציוד שלכם חייב להיות עמיד בצורה מושלמת. כשאתם רוכשים אופניים משומשות לספינינג אתם תמיד עם סימן שאלה לגבי נזקי עבר, יציבות האופניים, ובטיחותם, וזה לבדו צריך להספיק לכם בשביל לבצע את הבחירה הנכונה באופני ספינינג חדשים ולא מיד שניה.

2.      אחריות – לא רק אתם יכולים להיפצע ממכשיר לא תקין, אלא גם האופניים עצמם עלולים לעבור בלאי, בטח אם אתם מתמידים בתרגול ספינינג באופן תדיר. כשקונים אופניים מיד שניה, הם לא מגיעים עם אחריות יצרן ותמיכה של היבואן והחנות. המוכר שמכר לכם את האופניים הוא אדם כמוכם וכמונו, לא יבואן או חנות, ובוודאי שאין לו שירות תיקונים מורשה מטעם החברה. מכיוון שמדובר באופניים רציניות שצריכות להתמודד עם הרבה אנרגיה שנעה דרכם, ולתמוך בכם בצורה מלאה ובטוחה, כל תקלה קטנה דורשת התייחסות ותיקון מיידי, מה שאומר שטוב שיש לכם אחריות

3.      הרכבה מקצועית – את האופניים צריכים להרכיב, ולהרכיב בצורה תקינה. לא נחזור ונלאה אתכם עם הפירוט שכן מדובר כאן באותן הסיבות שכבר פירטנו, בטיחות הגוף שלכם, שמירה על האופניים וכיו"ב. בקניה של זוג אופניים חדשים לספינינג, ישירות מהחנות, אתם מקבלים הרכבה מקצועית, הסבר מהמרכיב, והזדמנות לראות איך האופניים מורכבים, מה שייתן לכם את הידע להבין מה קורה עם האופניים במקרה של הצורך לשנות, להזיז, להתאים וכיו"ב.

אנו מקווים כי הצלחנו להבהיר לכם מדוע עדיף תמי לרכוש אופני ספינינג חדשים ולא מיד שניה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע