chiddush logo

קופסת אוכל

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 10/6/2024

כשהילדים הולכים לבית הספר ואתם שולחים איתם את הסנדביץ' עליו טרחתם לפחות חצי שעה, או את המנה מאתמול שהפכה להיות מנת בית ספר, אתם לא יכולים לדעת מה קורה לאוכל מרגע שהוא יצא מהבית.

כמה פעמים הילד חזר הביתה והתלונן שאי אפשר היה לאכול את הסנדביץ' במצבו? כמה פעמים הסנדביץ' התפרק לו בתיק ולא נשאר ממנו זכר של ממש? כמה פעמים שלחתם את הילד לבית הספר עם סנדביץ' מושקע וקיבלתם הביתה סנדביץ' מרוח על מחברת שיעורי הבית?

אין ספק כי ילדים הם ילדים וככאלה, יש להם את הנטייה שלא תמיד לבדוק אחריהם ולוודא כי הם שומרים על הציוד שלהם. בטח לא כשהצלצול קורא להם לצאת להפסקה. ברגעים אלו ישנה חשיבות לא מבוטלת למישהו שפשוט ידאג להכניס את המחברות בצורה מסודרת לתיק ולא היישר לתוך הסנדביץ'.

קופסת אוכל היא הדרך הטובה ביותר לשמור על הסנדביץ' של הילד, או אם החלטתם להשקיע ולשלוח אותו עם מנה חמה לבית הספר ואתם לא רוצים שהוא יחזור משם עם מנה חמה מרוחה בתוך כל התיק. קופסת אוכל היא ההזדמנות שלכם גם להציל את ארוחת הצהריים של הילד, גם את הבריאות שלו כך שלא יאכל שטויות מהקיוסק בבית הספר וגם להבטיח כי הוא באמת יאכל אוכל בריא.

איך בוחרים קופסת אוכל לילד?

ישנם סוגים שונים של קופסאות אוכל הקיימות כיום בשוק ולא כולן מתאימות לכל גיל או לכל סוג של ארוחה. יש ילדים אשר למשל יצטרכו קופסאות אוכל ממוגנות מפני נפילה, מפני ריצות ועוד מרעין בישין. ילדים אחרים יעדיפו קופסאות אוכל מעוצבות ואולם כך או כך, ישנה חשיבות רבה לבחירת קופסת אוכל לפי טעמו של הילד, כזו אשר גם תעשה לו חשק לפתוח אותה וליהנות מהתכולה שלה.

מסיבות אלו חשוב שתגיעו עם הילד עצמו לחנות ותבחרו יחד אתו את קופסת האוכל המועדפת עליו ותוכלו למצוא עבורו את מה שהוא עצמו יעדיף לאכול ממנו בזמן הפסקת האוכל. קופסת אוכל מעוצבת היא כזו המעוררת בילד עצמו חשק לאכול משום שהוא יוכל להתגאות בקופסת האוכל ולהפוך את האכילה לחוויה.

אפשר לבחור יחד איתו קופסת אוכל המעוצבת ברוח הדמויות האהובות עליו, לבחור יחד קופסת אוכל המתאימה לבחירות האהובות עליו מהילדות, שחקן שהוא אוהב מקבוצת כדורגל או מתכנית טלוויזיה -  כל אחת מהאופציות הללו יכולה להפוך את הפסקת הצהריים להרבה יותר מעניינת ואת האוכל להרבה יותר אטרקטיבי.

בחירת קופסת האוכל צריכה להתאים גם לאופי האוכל שאתם שולחים עם הילד שלכם. באופן זה, אם אתם נוהגים לשלוח עם הילד ארוחה חמה עדיף להתאים קופסת אוכל בעלת גודל ועיצוב מתאימים, השומרים על מרקם האוכל ועל צורתו, ובמקרים בהם יש צורך – גם על הטמפרטורה שלו.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע