chiddush logo

חנות לציוד רפואי – כשבטיחות ואיכות חיים נפגשים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 12/11/2020

 אף אחד מאיתנו לא מתכונן לרגע בו אחד מבני המשפחה הופך לסיעודי, או זקוק לציוד רפואי. חנות ציוד רפואי הוא מקום שמרכז תחת קורת גג אחת ציוד למגוון תחומים ברפואה, עם מומחים שיודעים לייעץ לנו כיצד להשתמש בהם.

 

לא קונים ציוד רפואי על רגל אחת

אחד הדברים שחשוב להבין, שלפני כל רכישה של ציוד רפואי, יש לקבל את הייעוץ המתאים. בין אם מדובר בייעוץ מרופא, או מומחה מטעם חנות לציוד. יש לדעת כיצד להשתמש בציוד בצורה הטובה ביותר, שתשפר את איכות חייו של המטופל, תוך שמירה על הבטיחות. יש לקחת בחשבון, שעלות ציוד רפואי היא גבוהה, ולכן יש לקבל את ההדרכה כיצד לשמור על הציוד הרפואי, ולהאריך את חיי המדף שלו.

 

התאמה לצרכים של המטופל

כאשר אנחנו ניגשים לקבל ציוד רפואי, ברוב המקרים קיימות מספר אופציות. למשל, כאשר אנחנו ניגשים לקבל מזרן למניעת פצעי לחץ, בחנות הציוד הרפואי יציגו בפנינו כמה אופציות. רכישה מוצלחת, תגיע מתוך מחשבה על הצרכים של המטופל, והניסיון להתאים לו מוצר שיהיה ככפפה ליד. פתרונות חמצן לשימוש ביתי, גם הם ידרשו התאמה המיוחדת, משום שיש אופציות רבות בשוק – ממחולל חמצן נייד, ועד לבלון חמצן לשימוש ביתי. בחלק מהמקרים, תינתן תקופת ניסיון והסתגלות, במהלכה המטופל ינסה להתרגל לציוד החדש, ולהיעזר בו. במידה וצוות הייעוץ בחנות לציוד רפואי יראו שהמוצר אכן אינו מתאים, לרוב יציעו חלופה במסגרת תחומי האחריות.

 

כל מה שצריך לאשפוז ביתי

אם בעבר היינו נאלצים לעבור ממקום למקום כדי להשיג את כל הציוד הדרוש, חנות לציוד רפואי היא מקום שמרכז תחתיו את כל המוצרים. ניתן למצוא בין היתר ציוד כמו – סיפאפ – מכשיר המסייע לתופעת דום לב בשינה, מזרונים נגד פצעי לחץ, מכשירי טנס לכאבי גב, מנופי הרמה, פתרונות חמצן, והרשימה עוד ארוכה.

כשאנחנו ניגשים לבחור חנות לציוד רפואי, כדאי לוודא שנקבל ליווי מצוות המומחים, שילכו איתנו יד ביד ובסבלנות. בחירת ציוד רפואי יכולה להיות מפחידה לא פעם, כשאנחנו מרגישים שאין לנו מושג בתחום הרפואי. הייעוץ המקצועי, יכול לקבוע אם החוויה תהיה חיובית, כאשר נקבל ליווי סבלני, מענה על כל השאלות שלנו, תוך כדי שקיפות מלאה – מה היתרונות של כל מכשיר לעומת החסרונות, מה הם המחירים, ועל איזה צורך הם יכולים לענות.

בחרו בחנות לציוד רפואי שתייעץ לכם בכנות, מבלי לנסות למכור לכם ציוד שאתם אינו צריכים. הסיטואציה עצמה היא מורכבת, כאשר אתם נדרשים לקנות ציוד רפואי, ולפעמים יכולה להיות לא פשוטה מבחינה רגשית. בחרו את המקום שייתן לכם כתף תומכת, וילווה אתכם בתהליך הזה.


 קרדיט תמונה: depositphotos.com

שמירה על הבטיחות של יקיריכם

לא פעם, ציוד רפואי יכול לעשות את ההבדל מבחינת נוחות, ואיכות חיים. אבל אחד הגורמים החשובים ביותר הוא הבטיחות. למשל, כשמדובר במנוף הרמה - במידה והמטופל נמצא במצב סיעודי, ברוב הפעמים בני המשפחה מרימים את המטופל מהספה למיטה, מהמקלחת ומחוצה לה. הסכנה מתעוררת כאשר נושאים את המטופל בסביבה חלקה כמו במקלחת, או עולים ויורדים במדרגות. מנוף הרמה, יכול להבטיח הרמה של המטופל בצורה בטוחה, נינוחה, ויעילה.

 

חנות לציוד רפואי - איכות חיים

חנות לציוד רפואי יכולה לעשות את ההבדל באיכות החיים, הן של המטופל, והן של הסובבים אותו. חשוב להבין שמצב רפואי מורכב של המטופל משפיע על כל הסביבה הקרובה. לציוד רפואי כוח אדיר – למנוע סיבוכים במצבו השל המטופל לשפר את איכות החיים שלו.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע