chiddush logo

המדריך המלא לטסים לאומן

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 25/3/2019

 רבי נחמן מאומן הפך לאחד מגדולי הצדיקים, בעוד שבימיו העביר לחסידים ומאמינים את חוכמת החיים שלו שדוגלת בשמחה ועזרה לזולת.

רבי נחמן מברסלב ידוע כאחד מגדולי ישראל כאשר באמצעות אמונתו ותורת החיים שלו, הפך הרב לאחד ממנהגי החסידות בישראל! כיום הרב קבור בעיר אומן שבאוקרינה, מה שגורם לרבים לחפש טיסות לאומן.

אם גם אתם רוצים לנסוע השנה לאומן ולהיות קרובים אל קברו של הרב, כמו גם להפוך לחלק מעדת המאמינים שלו - חשוב שתדעו כיצד מזמינים טיסה בצורה נכונה ובכלל: כיצד מתכוננים לנסיעה.

הרבי נחמן מאומן והווייתו מושכים מידי שנה אלפי מאמינים אל העיר און שבאוקרינה. ואכן כיום ישנן חברות נסיעות וטיסות המציעים סיוע בעת ארגון מסע אל קברו של האדמו"ר.

אז איך מתכונים לטיסה לאומן?

הזמנת כרטיס טיסה בראשית יש לבדוק עלויות של טיסות לאומן תוך בחירת חברת נסיעות המתמחה בתחום. חברות נסיעות טובות יאפשרו לכם תכנון הנסיעה, התאמת הטיסה הטובה ואטרקטיבית ביותר, תוך התאמת חבילה לזמן בו תרצו לשהות במקום. חברות מקצועיות לטיסות לאומן יסייעו לכם לתכנן נכון את זמני הנסיעה ואת המסלולים שכדאי להכיר.

אשרת שהייה - חשוב לדעת כי בכל הנוגע לוויזה או אשרת שהייה, כניסה לאוקראינה אינה דורשת אשרה וכל ישראלי יכול לשהות במדינה כ 3 חודשים. עם זאת, יש להביא לטיסה דרכונים של כל בני המשפחה או של הקבוצה שיוצאת לטיול.

מזוודותהכינו מזוודה בה כל מה שצריך למסע כולל ביגוד ושאר ציוד הדרוש לכם. בטיסה סדירה כל נוסע יכול להעלות למטוס מטען במשקל של 20 קילו ועוד 30 קילו לנשיאה בתא המטען של המטוס.

תכנון נכון - אם אתם אוהבים לטוס בצוותא, הקפידו לארגן קבוצה של חברים לטיול לאומן תוך בחירת טיסה משותפת בה תוכלו לשבת במטוס ליד החברים שלכם למסע.

ציוד שכדאי להביא לאומןמלבד ביגוד והנעלה, וודאו כי יש לכם את הציוד המתאים לנסיעה לאומן כמו: תפילין, מחזור לחגים, סליחות, תהלים ועוד. בכך תוכלו לקיים כמה שיותר מצוות בזמן הטיול.

אוכלהצטיידו באוכל כשר וארזו מנות חמות ושאר מוצרים ארוזים. נסו למצוא בתי חב"ד ומסעדות כשרות באוקראינה, אל תדאגו, זה לא חסר.

כעת שאתם יודעים כיצד לתכנן טיסה לאומן, זה הזמן להגשים חלום ולצאת אל קברו של האדמו"ר הצדיק.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע