chiddush logo

מסיבת בר מצווה בכותל

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 21/1/2019

 מסיבת בר מצווה בכותל היא לא עוד מסיבת בר מצווה רגילה שלכולם יש. מה כל כך שונה בהם מהאחרים?  זה הזמן לקרוא ולגלות.

 

מה יש לנו בהפקה  שאין לשאר מפיקים?

 

לכולם יש להקת נגנים שמנגנים בתהלוכה וכל הנגנים מוכשרים. אבל רק לנו יש שילוב מיוחד של מוזיקה שנתפרה בדיוק מושלם לחגיגת בר מצווה. אל תהיו בטוחים שלאחרים יש את הפטנט של בובת חסיד שמצטרפת ללהקת הנגנים בתהלוכה, אבל אצלנו זה דבר בטוח.

אם יש לכם רעיון טוב למסיבה, למשל שירים אחרים, או הרבה יותר סוגים של כלי נגינה,  אולי אחרים לא יקשיבו לכם, או יראו לכם שלא נוח להם עם שינויים. אנחנו תמיד קשובים ואנחנו מאוד אוהבים אתגרים ומחכים תמיד לשמוע מה יש לך להוסיף לבר מצווה שלך.

 

בל אמונה אין אמינות.

 

כולם בטח אומרים לכם סמכו אליי הכול יהיה טוב, ואתם מתקשים להאמין למה שהם אומרים. כאשר אנחנו מארגנים אירועים בכותל אנחנו לא נדפוק אותך מפחד מהכעס שלך,  או משיימינג או מתביעה בבית משפט. אנו אנשים מאמינים ואנו פשוט מבינים שהולכים לכותל וזה המקום שבו אם מישהו יבקש את רעתנו, אנחנו בצרות. יושר ליבנו נבחן כל יום במקום הכי קדוש ליהודים, כך שממש לא כדאי לנו לפשל. 

חוץ מהפחד למשפט שמיים, אנו פשוט מאמינים שיושר והגינות היא דרך החיים הנכונה תמיד, וזה מה שמנחה אותנו תמיד כשאנו מקבלים את לקוחותינו. רוצה לראות שאנו לא עובדים על אף אחד, זה הזמן הכי טוב להיכנס לאתר שלנו ולראות איזה מסיבה אנחנו מארגנים לך וכמה מידע אנחנו נותנים לך, כך שתבין שהכיף שלך והמסורת של העם היהודי, הם תמיד בראש מעיינינו.

 

אתם בטח יקרים.

 

אפשר להתפלא אבל בר המצוה שלנו אינה דבר יקר ואינה דבר שהאדם הממוצע לא יכול להרשות לעצמו. אנו מנגישים את עריכת בר מצווה לכלל עם ישראל, כי אנו מאמינים שכמה שיותר יהודים יעשו את האירוע שלהם. מחיר בר המצווה כולל צילום צפו באתר כמובן הוא דבר דינמי  שמשתנה לפי כמות האנשים וכמות וסוג האטרקציות. כמובן איזה סוג מסעדה אתם רוצים ואם אתם רוצים ארוחת בוקר, גם זה ישפיע על המחר.

 אחרי שאתם יודעים שכינור דוד היא חברה שמארגנת חגיגות בכותל  הכי טובה שיש לעומת המתחרים כנסו לאתר כאן. כל מה שנשאר לך לעשות זה להתקשר עליהם ולעשות שיחת תאום, אנו מבטיחים שלא תתאכזבו.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע