chiddush logo

נדנדות לגינה – כיצד קונים נדנדה בצורה נכונה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 27/5/2018

לרבים מאיתנו יש זיכרון ילדות בו הוא מתנדנד על נדנדה בגינה פרטית. בין אם זה בגינה של הוריו ובין אם זה בגינה של חברים מהגן או בית הספר, ובמקרים אחרים זה זיכרון שמגיע מביקור או חופשת קיץ אצל דודים וקרובי משפחה אחרים, שהיה להם בית פרטי עם גינה ובו היתה תלויה נדנדה שאהבנו להתנדנד עליה ולא פעם רבנו עם האחים והאחיות הגדולות שלנו, איפה נשב ובאיזו מהירות ננדנד את הנדנדה.

היום כשאנחנו אנשים מבוגרים, הורים לילדים, אנחנו גם רוצים שיהיה להם זיכרון כזה, אנחנו גם רוצים שיום אחד הם יסתכלו אחורה וייזכרו איך בימי הקיץ החמים, הם ישבו ביחד על הנדנדה ונדנדו אותה בהתלהבות אין קץ.

לשם כך אנחנו צריכים לחפש נדנדות לגינה אשר יתאימו לנו. נדנדות שיתאימו הן לגודל ולמבנה של הגינה, והן כאלה שיהיו מעוצבות יפה וכמובן אנחנו צריכים לחפש נדנדות שיהיו חזקות ובטוחות, על מנת שלא נחשוש כשהילדים שלנו עולים עליהן.

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא היום, לא מעט מקומות בהם מוכרים נדנדה לגינה ולא פחות חשוב, אנחנו יכולים למצוא לא מעט מקומות שיספקו לנו את המידע הנדרש לנו על הנדנדות השונות, כך שאנחנו נוכל להחליט בצורה שקולה ואחרי שבחנו את כל האופציות שעומדות לרשותנו,  איזו נדנדה לקנות.

לפני שאנחנו נציג כמה פרמטרים לבחירה חכמה, חשוב להדגיש, שלא רק מי שיש לו גינה פרטית יכול לרכוש נדנדה כזו. אף על פי שהכותרת היא נדנדות לגינה, הרי שהן גם יכולות להיות מתאימות למרפסת פתוחה וכן לגג של הבית. כל זה בהנחה ומדובר בשטח מספיק גדול שניתן להציב עליו את הנדנדה בצורה נוחה.

נקודות שצריך להתייחס אליהן בקניית נדנדה

הנקודה הראשונה לפני כל השאר הן, היא בטיחות. אנחנו חייבים לוודא שמדובר בנדנדה חזקה ובטוחה, כזו שניתן לשבת עליה מבלי לחשוש שהנדנדה תקרוס או כל דבר אחר שעולה או לא עולה בדעתנו. לשם כך אנחנו צריכים לבדוק לא רק את הנדנדה עצמה, אלא את אופי ההתקנה שלה, את המפרט, וכן חשוב לוודא שהיא עומדת בכל התקנים המחמירים ביותר שיש.

הנקודה השנייה היא גודל הנדנדה. זה מתייחס גם לרוחב וגם לגובה. מבחינת רוחב, אנחנו יכולים למצוא נדנדה שמתאימה לאדם אחד, שניים, שלוש ואפילו ארבע. מבחינת גובה, ישנן נדנדות בגבהים שונים, אנחנו צריכים לוודא שהנדנדה אותה אנחנו מעוניינים לקנות, נמצאת בגובה מתאים למקום בו אנחנו רוצים להציב אותה.

הנקודה השלישית שאנחנו צריכים לשים לב אליה היא, מבנה הנדנדה, איך בנוי המושב שלה, מאילו חומרים היא עשויה, האם היא מרופדת, מאפיינים שיכולים להשפיע על אופי השימוש מחד והיכולת שלנו ליהנות מהנדנדה לאורך זמן, בכל פעם כשנשב עליה.


להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע