קראתי בספר של רב אדם סיני שנח היה צדיק היינו במעשים
של תורה ומצוות אבל בכדי להגיע להיות תמים בלב עם הבורא
בשביל זה צריך לעשות עבודה עם הכוונה וזה כותב אבן עזרא.
כי העבודה מתחילה מהמצוות המעשיות אבל המטרה היא להגיע
להיות חכמי הלב.תהיה תמים עם השם אלהיך היינו תלך למעלה
מהדעת בלי לשאול יותר מדי.אשרי העם שככה לו ,שככה בגמטריה
משה וזה אומר שצריך ללכת באמונה,אם הרצון לקבל אומר את שתי
שאלותיו מה העבודה הזאת לכם ? ומי השפ שאשמע בקולו ? אז
צריך להגיד לו ככה זה עבודת הבורא כמו שכתוה הקהה את שיניו
אתה אומר לו אתה צודק וממשיך ללכת בעבודת השם למעלה מהדעת
כמו שאמרו חכמינו ככה אני הולך.ולשאלות האלה - אסור לבוא
בדיאלוג ולהתחיל לדבר עם השטן(שבתוך האדם) אלא ללכת למעלה
מהדעת ,אבל בכל שאר הדברים רצוי לשאול שאלות וקושיות.כמו
שכתוב רבי עקיבא ראה שועלים בתוך קודש קודשים וזה שאלות
וקושיות בהיכל המלך - היינו שאלות על העיקר - וכך קראתי בספר
של רב אדם סיני - מקובל שקיבל את תורתו מרבש בנו בכורו של
בעל הסולם.
של תורה ומצוות אבל בכדי להגיע להיות תמים בלב עם הבורא
בשביל זה צריך לעשות עבודה עם הכוונה וזה כותב אבן עזרא.
כי העבודה מתחילה מהמצוות המעשיות אבל המטרה היא להגיע
להיות חכמי הלב.תהיה תמים עם השם אלהיך היינו תלך למעלה
מהדעת בלי לשאול יותר מדי.אשרי העם שככה לו ,שככה בגמטריה
משה וזה אומר שצריך ללכת באמונה,אם הרצון לקבל אומר את שתי
שאלותיו מה העבודה הזאת לכם ? ומי השפ שאשמע בקולו ? אז
צריך להגיד לו ככה זה עבודת הבורא כמו שכתוה הקהה את שיניו
אתה אומר לו אתה צודק וממשיך ללכת בעבודת השם למעלה מהדעת
כמו שאמרו חכמינו ככה אני הולך.ולשאלות האלה - אסור לבוא
בדיאלוג ולהתחיל לדבר עם השטן(שבתוך האדם) אלא ללכת למעלה
מהדעת ,אבל בכל שאר הדברים רצוי לשאול שאלות וקושיות.כמו
שכתוב רבי עקיבא ראה שועלים בתוך קודש קודשים וזה שאלות
וקושיות בהיכל המלך - היינו שאלות על העיקר - וכך קראתי בספר
של רב אדם סיני - מקובל שקיבל את תורתו מרבש בנו בכורו של
בעל הסולם.