chiddush logo

ויוצאים עליהם בכלי זיין

נכתב על ידי טל סייג, 29/2/2024

 

טור שולחן ערוך סימן שכ"ט סעיף ו': וזלשה"ק: "ויוצאים עליהם בכלי זיין"

 

"ורדפתם את אויבכם", ויקרא, בחוקותי, כ"ו, ז':

 

אלוקים הוא בעל היכולות ובעל הכוחות כולם וחלק מהכוחות והיכולות האלו הוא היפקיד בידי הבני אדם שנאמר והארץ נתן לבני אדם, - ובעינייני הכוחות והיכולות שהוא נותן ומוסר לחלוטין ובשלמות ועד תום בידי בני האדם השם יתברך לא מתערב בכלל אלה אנו צריכים לעשות בעיניינם את הישתדלות הלמטה הטיבעי והמציאותי והנורמאלי והשפוי והגשמי גרמי גולמי חומרי מוחשי מעשי ממשי המוחלט נקיטת מטה איתערותא דילתתא כלים דתיקון סופיים בעולם הזה בהווה ואין מיצידו של השם יתברך בעליונים שום דבר שיעזור לנו במלחמותינו פה למטה אם לא נכין את כול הכלי נשק והמלחמה והקרב באופן המעשי והמציאותי ביותר שאפשר באופן שבאופן המיתקבל יוכלו להכריע את מילחמותינו וזה זנחתנו ולא תצא בצבאותינו, שהכוחות והיכולות האלו שבידי בורא עולם בימקורם מסורות לחלוטין בידי ציבאות ישראל בלי שום היתערבות מצידו כלל וכלל שלא יגידו בגויים שהשם טובח בני אדם ושברא את עם ישראל כדי לקטול שאינם ישראל לכן מפאת כבוד השם השם לא מתערב בכך בכלל.

 

לכן ההוראה "ורדפתם", אינה ברכה או נבואה אלה ציווי והוראה להישתדלות הלמטה הנחוצה המעשית ומציאותית ועכשוויסטית ביותר ומאוד בעולם הזה במחוזותינו ובימקומותינו שבהם אנו חיים, ואם אנחנו לא נעשה את ההישתדלות הזו השם לא יעשה בישבילינו אותה כמו שלא עומד להניח תפילין במקומינו ולא עומד לנענע לולב בימקומינו והיא הלכה בשולחן ערוך סימן שכ"ט אורח חיים, לצאת על צוררינו בנשק אם יש איום של חיים.

 

והנה בכלים דתיקון של הדור הזה הרשות לכך היא אך ורק לידי כוחות הבטחון המסודרים של מדינת ישראל כלומר צבא משטרה משמר הגבול כוחות בטחון כלליים כמו שב"כ והמוסד מאבטחים כלליים ולא לידי שום אדם או קבוצת בני אדם שלוקחת את החוק לידיים שלה ומקבלי ההחלטות לגבי השימוש בכלי הזיין האלו לשם קטילת השאינם ישראל האלו היא אך בידי דרג פיקודי קצונתי קבוהה של הכוחות האלו שעברו קורסים מדוייקים של הפיקוד ומטה הגבוהה שלהם (פו"ם) (כלומר בצבא למשל מה שקוראים שני פלפלים או שלוש – סגן אלוף אלוף משנה שהם המפקדה הגבוהה של זה, והם שומרים על כללים מדוייקים של טוהר הנשק וקוד אתי צבאי וזהירות מפשעים נגד האנושות ופגיעה באזרחים חפים מפשע ועינייני השמדת עם, כדי לעמוד היטב ומאוד וביותר בכללי ה"שתחפץ" מדוייקים של לא למרוד באומות העולם הפך הקללה שנסה בלעם להסטין את ישראל לכדי "ובגויים לא יתחשב" כדי להבאיש את ריחנו בעיני כול אומות העולם בדורות אחרונים אלו.

 

והפסיקה הגבוהה של זה לא נעשית על ידי שום רב או תלמיד חכם אלה טכנית מאוד בעסקי חול כי היא דורשת בקיאות בתחומים שהרבנות הדתית חסרה בהם הרבה דעת תורה תקינה.

 

ו"זיין", עם הנון הגבוהה העולה 700 = גימטרייה 727 = תשכ"ז, הוא מלחמת ששת הימים שהייתה בתשכ"ז וככה סייעה ההלכה הזו לניצוחי ישראל במלחמותיהם שהוא תרע"א, מ"ה ו8 האותיות ו2 התיבות והכולל שכן 716+8+2+1=727.

 

כניסת השבת הכי מוקדמת 1.25 שעות לפני השקיעה ויציאתה הכי מאוחרת שעתיים ושישית שעה אחרי שקיעת מוצאי שבת כלומר 130 דקים לרבנו תם שבמאוחר שבמאוחרי מאוחרים לצורך ארצות הצפון של העולם בקיץ שאין נראים בהם שום 3 כוכבים עד עת זו, - הרי שסך השבת הכי ארוך הוא כ27.416666 שהוא 329/12 שכ"ט חלקי 12 השעות, - שכן מכוח עיניין השבת הכי ארוכה וקדושה וצדיקה ומבורכת וטובה ניתנת בדוחק הרשות לכוחותינו אם צרים עלינו אויבינו לחלל על כך את השבת ולצאת עליהם בכלי זיין ושעות השבת הנוספות על ה24 הפשוטות מקזזות בסוף את שעות החילול שבת המעשי ואז כוחותינו יכולים מכוח השבת הזו לינצוח את מלחמותינו אלו בשבת.

 

אך מעל לחוג הסרטן בקיץ של החצי הצפוני ולחוג הגדי בקיץ של הכדור הדרומי שהוא החורף של הכדור הצפוני לא חוששים כלל בקיצים האלו לצאת כוכבים בכלל לעיניין הוצאת השבת שהשמש תקופות מסויימות לא שוקעת בכלל ורק בישובים יהודיים ישראליים שבין 57+ צפון לבין 57- דרום נוהגים ההלכות האלו שאז גם בשיא הקיץ השמש כונסת די צורכה לתוך האופק כדי שיתגלו איזה שהם כוכבים.

 

וקהלי התורה והמיצוות והתפילה והברכות והגמילות חסדים והעזרה לזולת והצדקה וכול מילי דרעותא דליבא שבקדושה של הכיפות הסרוגות הספרדים החסידים ומיר פונובי'ץ חברון וליטאים ערבו את המאמץ המילחמתי ושר קומה מגיד ממונה ריבון שליט של תורה שבוראים בתורתם ומאצילים ומהווים בתוהו ומאבכים למעלה מתוהו עוזר לצבאותינו לנצוח מלחמותיהם שיוצא בצבאותינו שבהם לשם יתברך בדרך כלל אסור לצאת בצבאותינו בגלל גזרת השתחפץ של המר גלות מבתי דיני נוח ושם אך שר של עולם התורה יש לו רשות לצאת בצבאותינו כי הוא שלנו וככה חזרה רוח הגבורה שהרבה מעוסקי התורה והתפילה עם אהבת ישראל לכול ישראל הנימצאים בקרב ערבים בתורתם מהצד ותפילותיהם ומיצוותיהם ובירכותיהם וזכויותיהם את ציבאותינו לנצוח מילחמותינו.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע