chiddush logo

מה לעשות לפני שמוכרים או רוכשים נכס?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 8/5/2023

רכישת נכסי נדל"ן היא אחת הרכישות הגדולות ביותר. אנחנו יודעים היום שאין כמעט השקעה שאפשר לסמוך עליה יותר מאשר השקעות בנדל"ן. כי אחרי הכול, מניות, בורסה, ביטקוין וכל שאר ההשקעות הם מאוד תנודתיים עד כדי סיכון מה שמותרי לא פעם אנשים חסרי כול. מנגד השקעה בנכס נדל"ן נחשבת השקעה בהחלט בטוחה היות והיא מותירה בידי הקונה נכס ממשי. את הנכס הוא יכול להשכיר והוא גם יכול למכור ולמעשה יש לו משהו פיזי ביד, מה שלא דומה כלל וכלל לכל ההשקעות הווירטואליות.

אך כל זה יהיה נכון אך ורק אם תתנהלו בחכמה. אם תבדקו לפני כל השקעה כי אכן אתם עושים את כל התהליך בצורה נכונה וחכמה וכי אתם לא פועלים בצורה נמהרת וחסרת אחריות.

לפני שמוכרים או קונים נכס:

אז מה צריך לעשות לפני שקופצים למים?

הדבר הראשון אותו עליכם לעשות זה לפנות אל עורך דין. בכל מה שקשור לעסקאות מקרקעין יש משמעות רבה ביותר לליווי משפטי של איש מקצוע שיש לו את הידע המקצועי ואת היכולת לעקוב אחר כל מה שצריך לעקוב כאשר באים לסגור עסקים מהסוג הזה שלך עסקאות נדל"ן.

גם אם המוכר נראה לכם הכי אמין בעולם וגם אם נראה לכם שכל העניינים ברורים ובהירים, דעו שיש הרבה אותיות קטנות המרכיבות עסקאות מקרקעין. יש בעסקאות הללו את כל הנושאים הקשורים לרישום בטאבו, יש את העניין של רישום הערת אזהרה וחשוב להיצמד לכל העניינים המשפטיים הקשורים לנכס כי רק כך אפשר אכן להבטיח שכל העניין יתנהל בצורה נכונה והקנייה או המכירה יסתיימו בצורה הטובה ביותר על הצד טוב ביותר.

אל מי אתם צריכים לפנות כדי שהעסקה שלכם תצליח?

לפני שאתם סוגרים עם עורך דין, אתם צריכים לברר האם הוא מכיר היטב את כל תחומי המקרקעין. לא כל מי שיש לו תואר עורך דין הוא זה שיוכל ללוות אתכם בעסקה הספציפית שאותה אתם מבקשים לעשות. חשוב לברר האם מדובר בעורך דין מומחה לתחומי מקרקעין וכי יש לו את כל הידע הרלוונטי לצורך ליווי מקצועי של כל העסקה.

חן בוארון היא עורכת דין מומחית לכל תחומי המקרקעין והיא תשמח לייצג גם אתכם בעסקאות המקרקעין שלכם.

חשוב להבין כי ככל שמדובר בעורכת דין שצברה ניסיון בתחומי הנדל"ן, הרי שזה מה שיבטיח לכם ייצוג הרבה יותר מקיף והולם שיאפשר לכם לעשות את העסקה בראש רגוע ושקט.

זכרו. גם אם בחירה בעורך דין מומחה מייקרת בצורה ניכרת את כל הסיפור של הקנייה או המכירה של הנכס, עדיין, ממש לא שווה לוותר על הליווי המקצועי שלו שיבטיח לכם ראש שקט לאורך כל התהליך.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע