chiddush logo

בשבילך - בת של מלך !!!!

נכתב על ידי DL2000, 25/6/2013

בשבילך - בת מלך!

מאת: צוות 2000  |  פורסם ב: 16.05.2013 / 17:25:18

יש לך את הכוח שהרבה היו רוצות ואת המעלה שבה כולן חושקות, אבל לא כולן זוכות.  את בת של הקב"ה היהלום שלו! ועל יהלום לא כל אחד מסתכל ולא כל אחד רשאי לגעת .. ספר תורה, מדוע הוא מוערך? למה כולם רוצים לגעת ולנשק? כי הוא מוסתר. כי הוא מיוחד , וככה בני ישראל , בני מלכים אתם! אי אפשר להסביר.

יש לך כח של תפילה שבידייך לשנות ה כ ל וזה לא עוד קלישאה זו האמת .. תנצלי את הכוחות שלך , תשמרי על עצמך בקדושה ! תזכרי שלמעשה יבוא היום ובע"ה תתחתני ותביאי ילדים ותצטרכי לחנך אותם לצניעות , אבל לפני שזה יקרה בואי נחנך את עצמנו.

את! שומרת על צניעות ? מקפידה ? ואיך ההתנהגות ? איך בחדרי חדרים ? עלייך לדעת אחות יקרה כי מלא כל הארך כבודו כשאת בחדר לבד. את לא ל ב ד !

מזעזע לראות בנות ישראל שנופלות בידי ערבים שמפתים אותן. אז איך יראה הדור הבא ? את צריכה לגדור את עצמך בצניעות ! כי איך שאת תראי ככה ייראו הבנות שלך , איך תמנעי מהבנות שלך להגיע למצב הזה ? השאלות מהדהדות בראש אבל התשובה ידועה.

צניעות ! הרי מי אלו האימהות שלך ? שרה רבקה רחל ולאה.. את בטח מתארת לעצמך איך הן היו לבושות ואני בטוחה שהם לא שמו פאות. אם את צנועה דעי לך שיבוא היום שאת תרקדי עם האימהות ! המדרש אומר שלעתיד לבוא האימהות ירקדו על כל הבנות יעשו להם מעגל וירקדו מי רוצה להפסיד את המעמד הזה ?!  אומר המדרש : עתידה בת קול לפוצץ ולהכריז כל מי שיתבזה לכבוד ה' מי שלעגו לו  יקום ויטול שכרו ! מי תקום שרה אמנו ? לא .. מי בזה אותה ? רחל , לאה ? בת שבע ? מי תקום ? נשות הדור הזה יקומו כל מי שהיה לו קשה ובכל זאת ! התעקש למען ה' יתברך ! ואז הקב"ה איזה כבוד גדול  את בתי  .. נסיכה שלי .. אושר שלי .. בת שלי יקרה ! ישתבח בה .. !

אחותי היקרה! את שלא גדלת בבית חרדי, ועברת הרבה קשיים אי אפשר לתאר איזה שכר מחכה לך בעולם הזה ובעולם הבא ! את שרצית ללכת לשיעור תורה וצחקו עלייך וזלזלו בך ! את שהיה לך קשה לשמור שבת כי בבית שלך חיללו ! את שרצית לאכול כשר אבל בבית שלך לא היה כשר ! הצער שלך !

את שצחקו ממך, ביזו אותך ולעגו לך... ברגע שאת לובשת צנוע את מוערכת יותר , את לא בחורה מהרחוב את לא נקנית בשריקה , את יהלום יקר ! כמו שהאישה לבושה בעולם הזה כי היא תהיה לבושה בעולם הבא. כמה נחת רוח את עושה לבורא עולם , כמה אהובה את בשמיים !

ידוע שאנחנו בירידת הדורות כמו ששמים לב וכמו שהנבואות בתורה מראות לנו הכל קשה ! "חוצפא ישגא והיוקר יאמיר הגפן תתן פריה והיין ביוקר .. חכמת ספרים תסרח יראי חטא ימאסו " אחות יקרה ! מי יכול להכחיש שזה לא קורה ? זה מול הפנים שלנו והמשיח כ א ן ! איך אפשר  להינצל ? איך ? מי יכול להבטיח לי שהבת שלי לא תביא לי שח מוחמד הביתה ?! יש לי תשובה אחות יקרה , הצניעות מבטיחה לך הכול ! הרי זה כתוב בתורה במפורש !!

"והיה כי יהיה בך ערוות דבר ושב מאחוריך" אם אין צניעות הקב"ה לא איתנו ואם הוא לא איתנו אז איך אפשר להינצל בכלל ? תוציאי את הטומאה מהבית את הטלוויזיה והאינטרנט הארור ! ואז לא יהיה בך ערווך דבר והקב"ה איתנו ! זו הנוסחה ! תלבשי בצניעות תתחזקי ואז אין ערווה והקב"ה איתך ! ועם כל עם ישראל !

בנות ישראל כשרות , צנועות , בנות של השם יתברך זה לא סטיקר ש"בזכות נשים צדקניות נגאלנו ובזכות נשים צדקניות ניגאל" אם הכפתור בחולצה פתוח ואם החצאית כהלכה זה מה שקובע !  "סנטימטר בצניעות זה קילומטר ביראת שמיים" איך תשמרי על הבנות שלך ? תגדרי את הבית בצניעות ! הרי את המגן של הבית ! יש לך כוח של תפילה שלגבר א י ן ! תבקשי על האחות האחיות הבעל ההורים ! על האחיות שלך שנמצאות בשטחים..

אל תשימי חולצה ותגידי לי " זה מותר לפי ההלכה " כי הקב"ה לא מודד איתך דברים הוא נותן לך מעל ומעבר וראוי שגם מצידך תחמירי כמו שהוא נותן לך טובות בכפל כפליים ולא מודד .. ככל שתחמירי בצניעות באותה מידה הטובה תבוא ! "מידה כנגד מידה" ...

במקום שבתקופה הזאת ירד גשם מבול, יש מבול של צרות. המחלה הארורה, הפריצות האיומה וכל התועבות למיניהם. את קובעת ! בידייך לשנות!
"איה שרה אשתך ? הנה באהל" רש"י אומר "צנועה היא"! למה הם שאלו אותו? כדי שהוא עצמו יעריך את אשתו. איזה אישה לא רוצה שבעלה לא יבגוד בה ? הרי היום זה קשה ! תני לו ללמוד תורה הוא יידע מה זה אישה איך מתנהגים אליה, בעלך יעריך אותך יותר ! וזה לא סיפורים או אגדות !  הרי הרמבם כותב ש  "חייב אדם לאהוב את אשתו כגופו"

המשיח בפתח יש עוד זמן לתקן ! תעשי צעד הקב"ה איתך אל תפחדי מכלום ואל תתייחסי לאף אחד ! השם איתך רואה את הקשיים ולא עוזב לרגע. אחות יקרה את על דרך המלך! את בדרך הנכונה ! עלי והצליחי וה' בעזרך ! הצניעות שלך זה המגן של הבית ! "שב מאחורייך" תזכרי ! מתי שיש פריצות הקב"ה עוזב אותנו ! ואז אנחנו בדרך האבדון .. אשרייך בת מלך ! גם הרצון הטוב שווה הרבה אצל האבא הרחמן והאוהב שלנו! 

לעילוי נשמת הרב מרדכי אליהו בן מזל זצ"ל , יוסף בן ספירונס , נזימה בת מרים , יצחק בן דוד , יצחק בן מסעודה , ספירונס בת משה , אהרון בן רחל , וכל נפטרי ישראל שאין מי שיאמר עליהם קדיש.
להבדיל לחזרה בתשובה :תקוה בת נזימה,הרצל בן ספירונס,ספירונס בת תקווה ,מורן בת תקווה לירון בת חווה וכל עם ישראל.לרפואת : הרב עובדיה יוסף בן ג'ורג'יה, הרב שמעון חררי שליט"א , הרב דניאל בן רבקה שליט"א הרב אליעזר ברלנד בן חווה , הרב חיים פנחס שיינברג ,  רחל בת משה , אורנה בת ספירונס , כרמי בת תמר , סעיד בן נזימה בתוך שאר חולי עמו ישראל .זיווג הגון : רותם בת רחל , נעמי בת דליה ,אלירן בן תקווה , אילנית בת חווה , אסתר בת חווה , שרה בת חווה , יעל בת חווה , עבודי בן חווה , מרגלית בת חווה , אלירן בן בת שבע , אפרת בת בת שבע , נטלי בת תקווה , זש"ק : נטלי בת חווה , ספירונס בת תקווה , רחל בת אהרון להצלחת שמעון בן לבנה ,ליעד בן מורן , וכל עם ישראל.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע