chiddush logo

עידויו ותיקוניו ויחודיו של משיח

נכתב על ידי טל סייג, 13/2/2022

 

"חגור חרבך על ירך גיבור הודך והדרך", מ"ה, ד':

 

באדם קדמון שבכול קדומים מכוון ירך הוד למקור למקום שמעל תוהו כי תוהו הוא שוק שמאלי וירך שמאלי מה שכול כך הפוך לתוהו עד של מעלה מתוהו ולמעלה משורש וזהו המקור חיה שמעל ליחידה ומקום הנחת החרב הוא כתר יחיד בהשתכללות בקדמון אחד ויחיד ושמה מונחת חרבו של משיח מעל כול חללו של עולם מסוף העולם עד סופו היקום הנצפה שהוא בתחתית העולם הבא שהוא עקב דנצח באדם קדמון שבכול קדומים.

 

לכן ממקור עליון מאוד יש למשיח אם הוא צריך להקים לעצמו קומה בשלה יותר של בן אדם בן 18-19 ומעלה - רישיון ממלכתי ממוסד רישמי פורמאלי על נשק – אקדח/רובה והוא בדרך כלל כפי ששיער הכתוב מוצמד על הירך עם הנרתיק המיוחד לאקדח או מוטה על הצד כרובה שעיקר גוף הרובה נשען על פרק הירכיים לכן הוא במיזמור לבני קורח בחינת רע שבקין שבנו בישראל ששייך בקו אדמוני מעשי.

 

ואמר הודך והדרך כי התכשיט הזה כרבי אליעזר לא ניתן מטעם הממלכתיות אלה רק למי ששקול בדעתו ויציב בנפשו כדי למנוע מבריות לא יציבות בנפשם להיות שייכות בתכשיט הזה שלא יסכנו את שלום האזרחים במידה, אך משיח מתהדך וזה הודו שהוא ידוע מטעם הממלכות והשלטונות בתור טיפוס שפוי ורציונאלי ושקול שלא עלול לעשות עם נשק משהו לא שפוי.

 

"צלח רכב על דבר אמת", מ"ה, ה':

 

למשיח אם הוא צריך להקים קומה בשלה מעל גיל ההיתר לרישיון על אוטו רכב מכונית יש את כול העידויים והתיקונים להיות בעל רישיון לרכב פורמאלי ממלכתי ממוסד רישמי מסודר על פי כול הכללים של הממלכות בדור הזה לצורך עבודת השם המיוחדת שנועדה למשיח ולא חסר לו כלום שצריך לצורך העבודות המיוחדות שנועדו לעבודת משיח בעולם.

 

כי האמת היא מידה שיורדת מאוד נמוך לתחתית תחתיתי התחתיתות של העולמות ויכולה לשמש למשיח מקיף תחתון למרכב שלו שהוא מעליה ורוכב עליה ויושב עליה כי האמת היא מידה נמוכה כול כך שהיא אף למטה ממקום שרגלי ועקבי משיח יכולים לרדת אליהם ולכן משמשים לו מקיף תחתון.

 

ואמר והדרך שגם הכלי הזה כלי רכב מכונית אוטו לא ניתן אלה מתוך בדיקות מדוקדקות טסטים ומבחנים שהאדם המקבל לידו את הכלי הזה שומר על כול כללי התנועה הקבועים בממלכות שלא יגרום תאונות דרכים ונזק לרכוש ולאדם בנסיעה לא שקולה ולכן הוא גם הידור של משיח.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה